افتتاح دفترشرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته استان اردبیل به منظور پرداخت تسهیلات مالی به واحدهای فناور، شرکت‌ها و صاحبان ایده‌های فناورانه معرفی شده از سوی کمیته اجرایی تفاهم‌نامه در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان . در اين مراسم رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبيل نيز با […]

افتتاح دفترشرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته استان اردبیل به منظور پرداخت تسهیلات مالی به واحدهای فناور، شرکت‌ها و صاحبان ایده‌های فناورانه معرفی شده از سوی کمیته اجرایی تفاهم‌نامه در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان .
در اين مراسم رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبيل نيز با ابراز خرسندي از راه‌اندازي نمايندگي صندوق حمايت از تحقيقات و توسعه صنايع پيشرفته ايران در محل سازمان صمت در اين استان اضافه كرد: اميدواريم پرداخت تسهيلات و ساير خدمات صندوق به فناوران و شركت‌هاي دانش‌بنيان به صورت همه‌جانبه انجام شود.
رامين صادقي بيان كرد: در استان اردبيل تلاش بر اين است تا پايان امسال ۱۵۰ جواز تأسيس و پروانه بهره‌برداري واحدهاي صنعتي صادر شود كه يك رشد و جهش مناسب به حساب مي‌آيد.
وي پشتيباني از ۲۰ شركت دانش‌بنيان را در استان با همكاري پارك علم و فناوري يادآور شد و گفت: اميدواريم با توجه به شعار سال اين مجموعه در مانع‌زدايي فعالان اقتصادي و فناور به شايستگي عمل كند.