فرماندار شهرستان نمین گفت: اعضا، داوطلبان و پرسنل جمعیت هلال احمر، جهادی، متعهد و صادقانه خدمت می‌کنند.

به گزارش  پایگاه خبری تایماز نیوز، طیب امینی ظهر ۷ آبان در دیدار با سرپرست و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل، با بیان این مطلب افزود: ۷۰۰ واحد تولیدی در شهرستان نمین واقع شده است که می توان با رایزنی با آن ها، کارخانه ها را برای استخدام نیروهای هلال ترغیب کرد تا در شرایط و حوادث بتوانند کمک حال نیروی انساني آن ها باشند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل هم در این جلسه گفت: هدف این است که آمایشی از نیروی انسانی و تجهیزات داشته باشیم تا برای پاسخگویی به حوادث، حوادث احتمالی را احصا کنیم.
قویدل با بیان اينکه بیمه تمام امدادگران از ماه پیش اجرایی شده است، ادامه داد: هزینه ایاب و ذهاب تقریبا سه برابر شده که اقدام قابل توجهی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: جمعیت هلال احمر نمین ما را رو سفید کرده و ما به هلال احمر تعصب ویژه داریم.
فاطمی نیا ادامه داد: داوطلبان پول حلال به منزل می برند و دومین مساله این است که دعای خیر مردم پشت سرشان است که این دو برای دین، دنیا و آخرت ما کافی است.

نشست صمیمی با کارکنان جمعیت هلال احمر شهرستان نمین، بازدید از پایگاه امدادونجات بین شهری حیران و انبار امدادی شهرستان نمین از دیگر برنامه های سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل در سفر به شهرستان نمین بود.

  • منبع خبر : روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل