به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل،علی رحمتی افزود:پس از اردبیل استان های قم و گیلان به ترتیب با کاهش ۲۰٫۴ درصد و ۱۵٫۹ درصدی در رتبه های بعدی قرار دارند. دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل تصریح کرد: بر اساس گزارش ها و […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل،علی رحمتی افزود:پس از اردبیل استان های قم و گیلان به ترتیب با کاهش ۲۰٫۴ درصد و ۱۵٫۹ درصدی در رتبه های بعدی قرار دارند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل تصریح کرد: بر اساس گزارش ها و بررسی های انجام شده توسط دفتر آمار،ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای کشور در مجموع تصادفات برون شهری و روستائی نیز استان اردبیل با کاهش۱۴٫۸ درصدی در رتبه ۳ کشوری قرار گرفت.

عضو شورای اداری استان اردبیل از تلاش های همه دستگاههای حاضر در کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان به ویژه رهنمودهای استاندار اردبیل،حضور فعال معاون امور عمرانی استانداری،نقش برجسته پلیس راه در محورهای مواصلاتی و فعالان رسانه ای در فرهنگ سازی کاهش تصادفات قدردانی کرد.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل با بیان اینکه سال ۹۷ از نظر حوادث رانندگی سال تلخی برای ما بود افزود: به فضل الهی و همراهی همه عزیزان توانستیم به قولی که درنوروز ۹۸ در صداوسیما به مردم شریف استان در خصوص کاهش تصادفات دهیم عمل کنیم و جز ۳ استان برتر کشور باشیم.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل هوشمندسازی جاده های استان را از جمله برنامه های مهم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل دانست و تصریح کرد: ۱۴۸سامانه تردد شماری،دوربین نظارت تصویری،سامانه های ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و توزين حين حركت در محورهای مواصلاتی استان اردبیل فعال است.

رحمتی بر ایمن سازی محورها،اصلاح و حذف نقاط حادثه خیز تاکید کرد و گفت: از ۲۶ نقطه حادثه خیز شناسایی شده در محورها ۱۱ مورد حذف و اصلاح شده و عملیات اصلاح ۸ نقطه دیگر نیز درحال اجراست.