یاسر عبداللهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در دیدار مدیر شعب استان گفت: آقای استاندار و بنده از عملکرد بانک توسعه تعاون استان اردبیل راضی هستیم و موفقیت این بانک در جذب اعتبارات و پرداخت تسهیلات قابل تحسین است.

تایماز نیوز | یاسر عبداللهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در دیدار مدیر شعب استان گفت: آقای استاندار و بنده از عملکرد بانک توسعه تعاون استان اردبیل راضی هستیم و موفقیت این بانک در جذب اعتبارات و پرداخت تسهیلات قابل تحسین است.
عبداللهی از تلاش بانک توسعه تعاون در تحقق ۱٠٠درصدی مصوبات سفر ریاست جمهوری قدردانی کرد و گفت: این بانک در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و اشتغال زایی مطلوب عمل کرده است.

در این دیدار که رحیم زاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز حضور داشت، مدیر شعب استان گزارشی از عملکرد بانک ارائه کرد.
عادل کریمی گفت: در طول ۱۱ماه گذشته ۷٠۴٠ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده ایم که این رقم در مدت زمان سال گذشته ۴۴۶۰ میلیارد ریال بوده است.
او از رشد بیش از ۵٠درصدی تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون خبر داد و گفت:این بانک  در همه بخش ها از قبیل  صنعت و معدن، کشاورزی، خدمات، درمان و سلامت، ورزش، مسکن تسهیلات  پرداخت کرده است.