مراسم افتتاحیه دفتر اداری بدنسازی و پرورش اندام استان اردبیل در مجموعه ورزشی تختی ، صبح روز دوشنبه بیست و هشتم آذر ماه ۱۴۰۱ با حضور مسئولین ورزشی استان برگزار شد.

به گزارش تایماز نیوز ، این مراسم با حضور علیرضا بیدار دل معاون اداره کل ورزش و جوانان استان،خدنگی رئیس هیئت ناشنوایان استان،انعامی رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان ، خانم یوسفی نائب رئیس هیئت ، عضنفری دبیر هیئت استان و جمعی از مسئولین کمیته های هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان برگزار شد.

در این آیین رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان به اهمیت بسط وگسترش رشته بدنسازی و پرورش اندام در استان اشاره کرد و گفت: تلاش برای همگانی کردن این رشته ورزشی، فعال کردن هیات شهرستان‌ها، حضور پررنگ در مسابقات کشوری و بین‌المللی، قهرمان پروری، توجه به ورزش بانوان و تلاش برای جذب حامی مالی از جمله برنامه‌های این هیات است.

انعامی افزود : مهیا کردن زیرساخت‌ها، برگزای کلاس‌های آموزشی برای مربیان و داوران جهت ارتقای سطح دانش آنها، برگزاری منظم مسابقات در رده‌های سنی مختلف برای آقایان و بانوان، استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و تجربیات پیشکسوتان بدنسازی و پرورش اندام و ایجاد وحدت و همدلی و تعامل و همکاری با فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان را از دیگر برنامه‌های این هیات در آینده ذکر کرد.

وی خاطر نشان کرد: با رایزنی های بعمل آمده با فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور و همراهی و همدلی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان ، اردبیل میزبان مسابقات پرورش اندام کشور در خرداد ماه ۱۴۰۲ شد.

رئیس هیئت بدنسازی خبرداد : استان اردبیل دارای ذخایر و ورزشکاران مفاخری در رشته بدنسازی و پرورش اندام است و ظرفیت ورزشی استان ایجاب می کند برنامه ریزی لازم را برای توسعه و پیشرفت این ورزشکاران داشته باشیم.

  • نویسنده : حسن فلاحی گنزق