مدیر توزیع برق شهرستان اردبیل از آغاز اقدام اصلاح مشکلات معابر مناطق حاشیه نشین شهر اردبیل تحت عنوان طرح جهادی رفع مشکل روشنایی معابر در روز یکشنبه ۹ آبان ماه ۱۴۰۰ خبر داد رسول قدیمی در مراسم آغازی این اقدام که با حضور فرماندار و معاون عمرانی فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه این طرح […]

مدیر توزیع برق شهرستان اردبیل از آغاز اقدام اصلاح مشکلات معابر مناطق حاشیه نشین شهر اردبیل تحت عنوان طرح جهادی رفع مشکل روشنایی معابر در روز یکشنبه ۹ آبان ماه ۱۴۰۰ خبر داد

رسول قدیمی در مراسم آغازی این اقدام که با حضور فرماندار و معاون عمرانی فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه این طرح در محدوده میدان مقدس اردبیلی تا روستای

گلمغان صورت می‌گیرد، اظهار داشت: این طرح از ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ آبان ماه ۱۴۰۰ تا ساعت ۲۲ ادامه دارد که با توجه به گستردگی این طرح تا رفع کامل مشکلات روشنایی معابر این مناطق در روزهای دیگر هم ادامه پیدا خواهد کرد.

قدیمی افزود: اکیپ هایی متشکل از سه امور برق اردبیل تحت عنوان مدیریت برق اردبیل در این مانور حضور دارند که در قالب ۶ اکیپ در ۶ منطقه تقسیم بندی شده این محدوده حاضر خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان برای مرحله اول این مانور پیش بینی شده است، گفت: پس از پایان این مرحله، مرحله دوم در محدوده نیار و یوسف آباد اردبیل خواهد بود.

قدیمی ادامه داد: مرحله سوم این اقدام در شهرک کوثر و اندیشه اردبیل خواهد بود که بعد از رفع مشکلات روشنایی معابر این مناطق و حاشیه های شهر اردبیل در مرحله پایانی این اقدام ایرادات روشنایی معابر مرکز شهر اردبیل رفع خواهد شد.

در ادامه فرماندار اردبیل نیز ضمن تشکر از مجموعه مدیریت برق اردبیل، رفع مشکل روشنایی معابر را جز ضروریات شهر دانسته و افزود: هم از لحاظ اجتماعی و هم امنیتی و خواست مردم بر آن است که مشکلات روشنایی معابر شهر حل شود.

مسعود امامی یگانه فرماندار اردبیل گفت: امیدوارم این طرح ضربتی که طی چند روز آینده پیگیری می شود در راستای خدمت به شهروندان بزرگوار اردبیل مثمرثمر بوده و اقداماتی که در این راستا انجام می شود منشاء خیر و برکت و آبادانی شهر باشد.