مدیر برق مشگین شهر از آغاز اجرای تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگهدار به طول ۹۵ کیلومتر و در شهر مشگین شهر خبر داد. یعقوب مجیدی با اشاره به وضعیت آب و هوایی مشگین شهر و وزش باد های شدید در طول سال ،اظهارداشت: در شهرستان مشگین شهر طوفان و وزش بادهای شدید در فصول […]

مدیر برق مشگین شهر از آغاز اجرای تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگهدار به طول ۹۵ کیلومتر و در شهر مشگین شهر خبر داد.

یعقوب مجیدی با اشاره به وضعیت آب و هوایی مشگین شهر و وزش باد های شدید در طول سال ،اظهارداشت: در شهرستان مشگین شهر طوفان و وزش بادهای شدید در فصول مختلف سال   موجب  خاموشی و ایجاد مشکل برای اهالی می شود که با اجرای کابل خودنگهدار از خاموشی  های ناشی از وزش باد و طوفان جلوگیری خواهد شد .

وی افزود:کاهش  تلفات ،جلوگیری از سرقت ،افزایش قابلیت اطمینان شبکه و زیباسازی شهر از دیگر مزایای طرح اجرای کابل خودنگهدار می باشد.

مدیر برق مشگین شهر اعتبار صرف شده به این پروژه را ۱۶ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: اجرای ۹۵ کیلومترکابل خودنگهدار به  صورت خط گرم از ۵ اردیبهشت سالجاری با حضور مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل و فرماندار مشگین شهرآغاز شده و در سریع ترین زمان ممکن به اتمام خواهد رسید.

وی در انتها از تحویل یک عدد بالابر ۱۶ متری با صرف هزینه بالغ بر ۲ میلیارد تومان به مدیریت برق مشگین شهر خبر داد و افزود:با وجود این بالابر عملیات اصلاح شبکه ،معابر ،شاخه زنی و …  تسریع یافته و رضایت اهالی را به دنبال خواهد داشت.