آتش سوزی در یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی اردبیل(2) خساراتي بر جاي گذاشت.

به گزارش تایماز نیوز، در اثر بروز آتش سوزی در یکی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی اردبیل۲ ، قسمتی از این واحد تولیدی مورد حریق قرار گرفت و خساراتی برجا گذاشت.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل، روح اله برادران حيدري در اين خصوص اظهار داشت: در اثر وقوع آتش سوزی بعد از ظهر روز گذشته در يك واحد بازيافت كاغذ و توليد كارتن در شهرک صنعتی اردبیل۲ ، خوشبختانه با حضور به موقع عوامل آتش نشاني شهرك صنعتي اردبيل۲، شهرستان های اردبيل، نمين و فرودگاه اردبيل و همچنین مدیریت بحران استان، این آتش سوزی مهار و از سرایت آتش به سالن تولید اصلی، سالن رنگ و سوله های همجوار جلوگیری شد.
وي با بيان اينكه آتش سوزي در محل دپوي مواد اوليه و در محوطه بيروني اين واحد توليدي اتفاق افتاد تصريح كرد: شدت اين حادثه به حدي بود كه با استفاده از ۶ خودوري آتش نشاني و چندين دستگاه و ماشين آلات سنگين، اطفاء حريق تا ۶ صبح به طول انجاميد.
روح اله برادران حيدري ادامه داد: خوشبختانه اين حادثه خسارات جاني در برنداشت ولي متاسفانه باعث از بين رفتن مواد اوليه و ضایعات کاغذ اين واحد توليدي در محوطه بيروني شد.
سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل ضمن تشکر از حضور به موقع آتش نشانان در محل حادثه، یادآور شد: رعایت موارد ايمني و اقدامات پيشگيرانه یکی مواردی است که باید به طور جدی توسط واحدهای تولیدی پیگیری و انجام شود تا در مواقع بروز حوادث، شاهد حداقل خسارات وارده به واحدهای صنعتی باشیم.

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل