آیین تکریم و معارفه فرمانده تیپ ۳۷ حضرت عباس(ع) استان اردبیل با حضور آیت الله عاملی نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل، سردار سرتیپ محمد نظر عظیمی معاون هماهنگ کننده قرارگاه امام حسین(ع) و جمعی دیگر از فرماندهان، مسئولان استانی و شهری از جمله محمود صفری شهردار اردبیل و جمعی از اعضای شورای شهر در سالن فرهنگی ولایت برگزار شد.

آیین تکریم و معارفه فرمانده تیپ ۳۷ حضرت عباس(ع) استان اردبیل با حضور آیت الله عاملی نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل، سردار سرتیپ محمد نظر عظیمی معاون هماهنگ کننده قرارگاه امام حسین(ع) و جمعی دیگر از فرماندهان، مسئولان استانی و شهری از جمله محمود صفری شهردار اردبیل و جمعی از اعضای شورای شهر در سالن فرهنگی ولایت برگزار شد.

در این مراسم، سرهنگ پاسدار میرحبیب هاشمی به عنوان فرمانده جدید تیپ ۳۷ حضرت عباس(ع) استان اردبیل معرفی و منصوب شد.

همچنین در این آیین از خدمات و تلاش‌های ارزنده سردار تدین در دوران مسئولیت فرماندهی تیپ۳۷ تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

  • نویسنده : مانی شیرین