آیین تکریم و معارفه فرمانده تیپ ۳۷ حضرت عباس(ع) استان اردبیل با حضور آیت الله عاملی نماینده ولیفقیه در استان اردبیل، سردار سرتیپ محمد نظر عظیمی معاون هماهنگ کننده قرارگاه امام حسین(ع) و جمعی دیگر از فرماندهان، مسئولان استانی و شهری از جمله محمود صفری شهردار اردبیل و جمعی از اعضای شورای شهر در سالن فرهنگی ولایت برگزار شد.
آیین تکریم و معارفه فرمانده تیپ ۳۷ حضرت عباس(ع) استان اردبیل با حضور آیت الله عاملی نماینده ولیفقیه در استان اردبیل، سردار سرتیپ محمد نظر عظیمی معاون هماهنگ کننده قرارگاه امام حسین(ع) و جمعی دیگر از فرماندهان، مسئولان استانی و شهری از جمله محمود صفری شهردار اردبیل و جمعی از اعضای شورای شهر در سالن فرهنگی ولایت برگزار شد.
در این مراسم، سرهنگ پاسدار میرحبیب هاشمی به عنوان فرمانده جدید تیپ ۳۷ حضرت عباس(ع) استان اردبیل معرفی و منصوب شد.
همچنین در این آیین از خدمات و تلاشهای ارزنده سردار تدین در دوران مسئولیت فرماندهی تیپ۳۷ تجلیل و قدردانی به عمل آمد.
- نویسنده : مانی شیرین
https://taimaznews.ir/?p=27692


Monday, 22 June , 2026