همزمان با سفر استاندار اردبیل به شهرستان گرمی در دومین روز از هفته دولت، بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۵۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در این شهرستان آغاز شد.

تایماز نیوز | پروین حسینی | سیدحامد عاملی در آیین آغاز بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۵۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان گرمی با حضور نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس و جمعی از مسؤولان و اهالی گرمی گفت: تصمیمات مسؤولان استانی در سرنوشت جوانان و نسل آینده تأثیر مستقیم دارد و از این رو، مسؤولان باید در تصمیم‌گیری‌ها نهایت توجه خود را به آینده فرزندان استان داشته باشند.

وی افزود: سیاست دولت در حوزه مسکن، خانه‌دار شدن مردم است و مردم با توجه به شرایط می‌توانند برای تهیه خانه از طرح جهش ملی مسکن استفاده کنند، حتی اگر امکان ساخت مسکن داشته باشند، دولت می‌تواند زمین رایگان در اختیار متقاضیان بگذارد.

اجرای طرح مسکن ویلایی در شهرستان گرمی

استاندار اردبیل ادامه داد: طرح مسکن ویلایی در شهرستان گرمی در حال اجرا است و ساخت مسکن ویلایی توسط متقاضیان، با اعطای زمین از سوی دولت با شرایط لازم، امکان‌پذیر است.

عاملی بیان کرد: در حوزه گازرسانی استان اردبیل، ناپایداری و مشکلاتی وجود دارد که با توجه به برنامه‌ریزی‌های لازم، طی ۲ الی ۳ سال آینده مشکلات این حوزه رفع می‌شود.

وی تصریح کرد: حوزه برق استان اردبیل نیز دارای نواقصاتی است و به توجه ویژه بخش خصوصی هم نیاز دارد که در این زمینه اقداماتی انجام یافته است.