محمود صفری، شهردار اردبیل به‌مناسبت ۲۷ اردیبهشت‌ماه؛ روز ارتباطات و روابط عمومی پیام تبریکی صادر کرد.

تایماز نیوز | «بیست و هفتم اردیبهشت ماه، روزی است که فرصتی مغتنم برای پاسداشت تلاشگران عرصه خطیر ارتباطات و روابط عمومی فراهم می‌آورد؛ این روز، یادآور اهمیت حیاتی ارتباطات شفاف، موثر و دو سویه میان سازمان‌ها و مردم، و همچنین نقش بی‌بدیل روابط عمومی در اعتلای فرهنگ سازمانی و اعتمادسازی است.

در شهرداری اردبیل، ما بر این باوریم که ارتباطات پایدار و مبتنی بر صداقت، سنگ بنای توسعه پایدار شهری و مشارکت شهروندان در ساختن ایرانی آباد و سربلند است؛ تلاشگران حوزه ارتباطات و روابط عمومی، با قلم‌های روشنگر و نگاه‌های تیزبین خود، آینه تمام‌نمای فعالیت‌های شبانه‌روزی خادمان خود در مجموعه شهرداری بوده و با انتقال صحیح اخبار، اطلاع‌رسانی دستاوردها و شنیدن صدای مردم، پلی مستحکم میان مدیریت شهری و شهروندان گرامی بنا نهاده‌اند.

اینجانب، ضمن تبریک صمیمانه این روز به تمامی فعالان و متخصصان حوزه ارتباطات و روابط عمومی، به ویژه همکاران ارجمند خود در شهرداری اردبیل، از زحمات بی‌دریغ، تعهد و خلاقیت ایشان در پیشبرد اهداف اطلاع‌رسانی و اعتلای جایگاه شهرداری قدردانی می‌نمایم. امیدوارم در سایه الطاف الهی و با همدلی و هم‌افزایی بیشتر، شاهد ارتقاء روزافزون ارتباطات و تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.