مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از استقبال خوب سرمايه گذاران براي حضور در شهرکها و نواحی صنعتی کم برخوردار استان، با توجه به مشوق‌های ارائه شده خبر داد.

تایماز نیوز /  هاشم علایی در جريان بازديد از ناحيه صنعتي مشگين‌شهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: مشوق‌هاي بسيار مناسبي براي حضور سرمايه گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کم برخوردار استان در نظر گرفته شده است تا ضمن حمايت از واحدهای تولیدی، زمينه‌هاي افزايش توليد و اشتغال در اين مناطق استان رونق و گسترش يابد.
علایی از جمله مشوقات ارائه شده در اين مناطق را تخفيف تا ۵۰ درصدی در قيمت حق بهره برداري زمين و واگذاری به صورت شرایط نقد و اقساط برشمرد و افزود: علاوه بر تخفیف ۵۰ درصدی، طرح‌هاي توليدي كه در برنامه زمان بندی شده به مرحله بهره برداري مي‌رسند تا ۱۰ درصد از بهاي حق بهره برداري زمين آنها نیز كاسته شده و شامل بخشودگي بلاعوض مي‌شوند.
وی شهرک‌های صنعتی گرمی و کوثر و نواحی صنعتی نوجه ده، روح‌کندی، شکرآب، نیر، رضی، پارس‌آباد، مشگین شهر و هشجین را جزو مناطق کم برخوردار و محروم استان برشمرد و تصريح كرد: اجرای این مشوقات در راستای توسعه متوازن صنعتی و حمایت از کارآفرینان در این مناطق انجام می‌شود که خوشبختانه برخي از سرمايه گذاران از آن استفاده كرده و طرح‌هاي توليدي خود را به مرحله بهره برداري رسانده‌اند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ضمن تشكر از تلاش مسئولان استاني و كشوري براي توسعه و تامين زيرساخت‌هاي شهرك‌هاي صنعتي استان، خاطرنشان كرد: با توجه به محدوديت‌هاي منابع داخلي، نيازمند تخصيص اعتبارات عمراني هستيم كه اميدواريم با تخصيص اين اعتبارات، بتوانيم نسبت به ايجاد بسترهاي سرمايه گذاري و افزايش توليد و اشتغال در استان كمك كنيم.