در سالي كه گذشت 21 هزار نفر ساعت دوره آموزش شغلی، عمومی و فرهنگی براي مديران و كاركنان در قالب دوره هاي  فني، تخصصی و عمومی برگزار گرديد. 

به گزارش تایماز نیوز، میرسعید سیدمتین ، مدیر عامل این شرکت با اعلام این خبر، اظهار داشت: این آموزش ها در قالب ۴۶ دوره در راستای آموزش های عمومی، فنی و تخصصی، شغلی، ارتقاء و بروز نمودن دانش کارکنان و مسئولین طی سال گذشته برنامه ریزی و اجرایی شده که شامل دوره های فنی و تخصصی و عمومی می شود.

وی افزایش آمادگی، مهارت، تقویت کار گروهی، توانمندسازی تیم‌های عملیاتی و همچنین ارتقاء دانش فنی پرسنل را از اهداف دوره های برگزار شده عنوان نمود و افزود : از مجموع دوره های برگزار شده در سال گذشته تعداد ۳۰ دوره بصورت حضوری و تعداد ۱۶ دوره بصورت غیر حضوری و بر خط اجرائی شده است.

سید متین در ادامه بحث آموزش را یکی از اولویت های صنعت گاز در حوزه منابع انسانی برشمرد و گفت: مسئله آموزش و تاثیرات آن در ارتقاء سطح بهره وری و کارایی پرسنل بسیار حائز اهمیت می باشد و در برنامه ریزی های انجام شده نیز رشد فنی و علمی کارکنان به عنوان سرمايه‌هاي اصلي شركت لحاظ شده است.

این مقام مسئول با اعلام اینکه هدف نهایی آموزش کارکنان، دانش افزایی و ارتقای بهره وری سازمانی است، تصریح کرد: تجزیه و تحلیل نتایج و اثربخشی دوره ها، حلقه نهایی فرآیند آموزش می باشد که بر اساس سنجش های صورت گرفته در این شرکت ، میزان اثربخشی دوره های آموزشی برگزار شده طی سال گذشته طبق نظر سنجی های انجام گرفته ۹۳ درصد می باشد.

مدیرعامل گاز استان اردبیل در خاتمه  فرآیند نیازسنجی آموزشی را اولین گام در توانمندسازی پرسنل عنوان نمود و اظهار داشت: طبق نیاز سنجی های انجام شده از کارکنان و مطابق تقویم آموزشی این شرکت، دوره ها و سمینارهای آموزشی برنامه ریزی و اجرایی می شود.

  • منبع خبر : روابط عمومي شركت گاز استان اردبيل