شهردار اردبیل از آغاز عملیات اجرایی پارک بعثت خبر داد و گفت: این پارک طی ۳ ماه تکمیل و تحویل اهالی خواهد شد.

 

به گزارش تایمازنیوز، محمود صفری در جریان بازدید از عملیات اجرایی پارک بعثت اظهار کرد: با توجه به این‌که پارک بعثت بیش از ۲۰ سال بلاتکلیف مانده بود و ساماندهی آن یکی از مطالبات به حق اهالی بود، بنابراین در راستای پاسخ به مطالبات و خواسته‌های شهروندان عملیات اجرایی پارک آغاز شده که تلاش می‌کنیم طی سه ماه آینده تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی با بیان این‌که یکی از برنامه‌های کاری شهرداری در سال جاری افزایش سرانه فضای سبز شهر است، افزود: پارک بعثت در زمینی به مساحت ۳ هکتار و با هدف افزایش میانگین بهره‌مندی از سرانه فضای سبز احداث می‌شود؛ هزینه‌کرد این پروژه ۷ میلیارد تومان است.

شهرداری پارک بعثت

شهردار اردبیل با اشاره به این‌که احداث پارک‌ و فضای سبز در مناطق مختلف از جمله حاشیه شهر در دستور کار است، تصریح کرد: پارک بعثت مجهز به پارک کودک، پیست دوچرخه‌سواری، سرای فرزانگان و مسیری برای پیاده‌روی خواهد بود‌.

صفری ادامه داد: سال گذشته نیز پارک‌های متعددی در محلات از جمله پارک کوثر، پارک نرگس، پارک ریحانه و … به بهره‌برداری رسید و عملیات عمرانی تعدادی از پارک‌ها نیز در دست اجرا است.

وی افزود: در طول سال جاری اقدامات موثری در خصوص افزایش سرانه فضای سبز و توسعه و احداث پارک‌های محله‌ای به منظور تامین زیرساخت‌های شهری و افزایش نشاط اجتماعی در دستور کار است.

شهرداری احداث پارک‌ بعثت

 

  • منبع خبر : مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل