مدیر کل امور مالیاتی استان اردبیل در بازدید از شرکت بازرگانی تولیدی اشجع باتری گفت: حمایت از واحدهای تولیدی سرلوحه کار امور سازمان مالیاتی و از مهمترین اهداف سازمان در جریان سال جاری است.

به گزارش تایماز نیوز، داریوش سرخانی مقدم به همراه صادقی رئیس سازمان صنعت معدن تجارت ضمن بازدید از خط های تولیدی شرکت مذکور و دیدار با کارگران ازفرآیند تولید انواع باتری در شرکت بازدید کردند.

در این بازدید مدیر عامل اشجع باتری ضمن تشکر و قدردانی از مدیر کل امور مالیاتی گزارشی از فرایند تولید انواع باتری ارائه داد.  و گفت: در این واحد انواع باتری های خودرو،  موتور سیکلت و مخابرات  upsتولید می شود

وی از اشتغالزایی ۸۱۰ نفر در فاز این واحد تولیدی خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با بهربرداری از فاز دوم زمینه اشتغال بیش از ۲۰۰ نفر نیزفراهم خواهد شد.

در ادامه این بازدید سرخانی مقدم با ابلاغ سیاستهای حمایتی سازمان امور مالیاتی از واحدهای تولیدی و کسب و کار استان، اشتغال زایی برای رفع بیکاری و قطع وابستگی کشور در شرایط تحریم استکبار جهانی برای رشد و توسعه اقصادی کشور را مهم دانست وگفت: با توجه به اینکه این شرکت تولید انواع باتری های وسایل نقلیه و … به منظور قطع وابستگی و تسهیل چرخه تولید انواع خودرو را عهده دار است اظهار امیدواری کرد تا با بهره برداری صنایع در دست احداث این استان شاهد افزایش اشتغال زایی باشیم .

سرخانی مقدم با تاکید بر اینکه سهم اشتغال استان از سال ۹۷ تاکنون ۴ درصد افزایش یافته است به اهمیت حقوق درآمدهای مالیاتی تاثیر مالیات در عمران و آبادانی کشور را در شرایط فعلی اشاره کرد..

در پایان از مهدی اشجع مدیر عامل شرکت اشجع باتری به عنوان مؤدی خوش حساب در پرداخت مالیات ارزش با اهدای لوح تقدیر و هدایای تجلیل به عمل آمد

  • منبع خبر : روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان اردبیل