معاون صنایع کوچک شركت شهرك‌هاي صنعتي استان اردبيل گفت: با هماهنگی سازمان گسترش و نوسازی ایران، واحدهای تولیدی نساجی و پوشاک استان بازسازی و نوسازی می‌شوند.

به گزارش تایماز نیوز، بهزاد مهدوی در نشست هم اندیشی با مشاورین کلینیک کسب و کار استان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در این طرح، کلینیک کسب و کار این شرکت نسبت به احصاء و شناسایی واحدهای راکد و نیمه فعال اقدام کرده و سپس با همکاری سازمان گسترش و نوسازی ایران، واحدهای راکد و نیمه‌فعال مورد نوسازی و بازسازی قرار خواهند گرفت.
مهدوی اجرای این طرح را در توسعه زنجیره تولید محصولات نساجی و پوشاک، بسیار کارگشا دانست و افزود: هدف از اجرای این طرح، توانمندسازی مدیران واحدهای تولیدی در صنایع نساجی و پوشاک است تا ضمن افزایش تولید و بهره‌وری، شاهد قطع واردات بی‌‌رویه و افزایش صادرات صنایع پوشاک به کشورهای دیگر باشیم.
معاون صنایع کوچک شركت شهرك‌هاي صنعتي استان اردبيل با اشاره به اقدامات کلینیک کسب و کار استان در ۱۰ ماهه اول سال جاری، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، مشاورین کلینیک کسب و کار این شرکت که از کارشناسان خبره و کاربلد حوزه صنعت هستند، مبادرت به بازدید از ۳ شهرک و ناحیه صنعتی استان کرده‌اند که این بازدیدها منجر به احصاء و عارضه‌یابی مشکلات ۴۸ واحد تولیدی شده است.
وی ادامه داد: کلیه هزینه‌های این کلینیک در قالب یارانه حمایتی به واحدهای تولیدی، توسط شرکت شهرک‌های صنعتی پرداخت می‌شود تا واحدهای راکد و غیرفعال به چرخه تولید بازگردند.

  • منبع خبر : روابط عمومي شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل