سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: 55 قرارداد حق بهره‌برداری زمین منعقد شده با سرمايه‌گذاران در شهرك‌هاي صنعتي استان مربوط به بانوان کارآفرین است که از این بین، 20 واحد تولیدی موفق به اخذ پروانه بهره‌برداری از دستگاههای ذی‌صلاح شده‌اند.

به گزارش تایماز نیوز؛ روح اله برادران حیدری ضمن گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تبریک  روز زن بر بانوان کارآفرین اظهار داشت: این حجم از واگذاری‌ها در حدود ۴ درصد از کل واگذاري‌ها در شهرك‌هاي صنعتي استان را شامل می شود که هرچند این رقم بالا نیست، اما نشان از حضور فعال بانوان توانمند در عرصه کار و توليد دارد.

وی ادامه داد: البته در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، واحدهای تولیدی وجود دارند که اشتغال آنان بر پایه بانوان است و این زنان با کار و تلاش در عرصه تولید، در کسب روزی حلال خانواده خود سهیم هستند.

برادران حیدری با بیان اینکه با ارائه برنامه‌هاي حمايتي مختلف از بانوان کارآفرین تلاش مي‌شود تا از ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي آنان در ساختار اقتصادي و اجتماعي استفاده شود، خاطرنشان کرد: امکان کاهش قیمت حق بهره‌برداری زمین تا ۱۰ درصد برای زنان سرپرست خانوار، برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی، حمایت از حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و برگزاری تورهای تخصصی، از مهمترین برنامه‌های حمایتی اين شركت از حضور بانوان كارآفرين در شهرک‌های صنعتی است.

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل،