مديركل كميته امداد استان اردبيل گفت: در نشست رييس ستاد بازسازي عتبات عاليات استان اردبيل، از كمك‌هاي همه‌جانبه امدادگران كميته امداد در ياري‌رساني به بازسازي اماكن متبركه قدرداني شد.

به گزارش پايگاه خبری تایماز نیوز؛ عليرضا حسين‌نژاد در ديدار با اسفنديار هوشيار، رييس ستاد بازسازي عتبات عاليات استان اردبيل، گفت: امدادگران اين نهاد همواره در كنار ياري‌رساني به محرومان جامعه، نگاه ويژه‌اي در ساير امور خيرخواهانه دارند كه كمك به بازسازي عتبات عاليات يكي از اين امور است.

وي با اشاره به اينكه همكاران كميته امداد استان اردبيل در ساخت پنج متر از صحن حضرت فاطمه‌الزهرا(س) در نجف اشرف مشاركت داشته است، بيان كرد: امدادگران نيك‌انديش اين نهاد بخشي از حقوق ماهيانه خود را به اين امر اختصاص داده‌اند.

حسين‌نژاد به همکاری بیش از پیش امدادگران و مددكاران كميته امداد استان با ستاد بازسازی عتبات و عالیات اشاره كرد و افزود: همچنان با جان و دل آماده همه نوع همکاری با این ستاد هستيم.

مديركل كميته امداد استان اردبيل خواستار توسعه تعامل، هماهنگی و هم‌افزایی شد و گفت: اين امر سطح کمی و کیفی ارائه خدمات به محرومان و اقشار آسیب‌پذير استان را ارتقا خواهد داد.

وي یکی از فعالیت‌های اساسي كميته امداد را اعزام مددجويان به مشهد مقدس و عتبات عاليات عنوان كرد و افزود: اين امر در قالب طرح‌های فرهنگی صورت مي‌پذيرد كه با کمک خیران و همياري ستاد بازسازي عتبات عاليات اميدواريم در اين زمينه نيز گام‌هاي موثرتري برداشته شود.

در ادامه اين ديدار، اسفنديار هوشيار، رييس ستاد بازسازي عتبات عاليات استان اردبيل با اشاره به اينكه همواره اردبيلي‌ها در کمک به بازسازی حرم‌های مطهر نقش بسزايي ايفا مي‌كنند، بيان كرد: امدادگران كميته امداد استان نيز در كنار دستگيري از فقرا و محرومان، در بازسازي عتبات عاليات اقدامات موثري را به انجام رسانيده‌اند.

وي با بيان اينكه برای افزایش جذب مشارکت‌های مردمی طرح‌ و ايده‌هاي جديدي را به كار گرفته‌ايم، افزود: همكاري با كميته امداد مي‌تواند زمينه‌ساز مشاركت گسترده‌تر خيران در امر بازسازي عتبات عاليات شود.

شايسته ذكر است: در پايان اين ديدار، رييس ستاد بازسازي عتبات عاليات استان اردبيل با ارائه لوح سپاس و هداياي معنوي، از مشاركت همه‌جانبه مديركل و امدادگران كميته امداد استان در بازسازي اماكن متبركه تقدير به عمل آورد.

  • منبع خبر : پايگاه اطلاع‌رساني كميته امداد