مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي استان اردبيل گفت: شهرك تخصصی آب شهرستان نیر جزو يكي از منحصر به فردترين شهرك هاي تخصصي كشور در زمينه بسته بندی محصولات آب معدني است که تامین آب پایدار آن از جمله برنامه های اصلی این شرکت برای افزایش تولید و اشتغال در شهرستان نیر است.

شهرک صنعتی محمد اهلی مدیر شهرک

 

 

 

تایماز نیوز/ به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل، محمد اهلی در جریان بازدید از شهرک تخصصی آب شهرستان نیر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: آب شهرك تخصصی آب از چشمه هاي گورگور کوه سبلان تامین می شود كه آب این چشمه یکی از گواراترین آب های ایران است.

وی ادامه داد: برای انتقال آب از مبدا چشمه، خط انتقال به طول ۸ کیلومتر توسط شرکت شهرک های صنعتی اجرایی شده است که به منظور تامین آب پایدار، خط انتقال این شهرک در کمترین زمان ممکن ترمیم و بهسازی و در اختیار واحدهای تولیدی قرار داده شد.

اهلی مساحت شهرک تخصصی آب را ۵۵ هکتار برشمرد و افزود: تاکنون ۲۱ قرارداد حق بهره برداری زمین با سرمایه گذاران در این شهرک تخصصی منعقد و در اختیار آنان قرار داده شده است که از این بین ۷ واحد تولیدی موفق به اخذ پروانه بهره برداری از مراکز ذیصلاح شده اند.

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي استان اردبيل از تبدیل شهرک تخصصی آب به عنوان قطب تولید آب معدنی کشور خبر داد و افزود: خوشبختانه در این شهرک تخصصی تعداد واحدهای فعال و میزان ساخت و سازها از افزایش چشمگیری برخوردار بوده است که با بهره برداری از چند طرح تولیدی تا پایان سال، میزان تولید و اشتغال در این شهرک تخصصی از افزایش محسوسی برخوردار خواهد شد.