تایماز نیوز به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، جلسه ‌کمیسیون ماده ۱۱ دانشگاه به ریاست دکتر علی محمدیان، رئیس دانشگاه و با حضور اعضای کمیسیون در سالن جلسات ریاست دانشگاه برگزار شد. دبیر کمیسیون ماده ۱۱ دانشگاه گفت: در این جلسه، ۳۵ پرونده ارجاعی از معاونت های درمان و غذا و دارو دانشگاه […]

تایماز نیوز به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، جلسه ‌کمیسیون ماده ۱۱ دانشگاه به ریاست دکتر علی محمدیان، رئیس دانشگاه و با حضور اعضای کمیسیون در سالن جلسات ریاست دانشگاه برگزار شد.

دبیر کمیسیون ماده ۱۱ دانشگاه گفت: در این جلسه، ۳۵ پرونده ارجاعی از معاونت های درمان و غذا و دارو دانشگاه مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت پرونده هایی که وقوع جرم محرز گردیده بود جهت رسیدگی و صدور حکم به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع داده شد.

دکتر مهران آسایشی اظهارداشت: عمده ترین تخلفات مورد بررسی در این جلسه در حوزه درمان شامل دریافت خارج از تعرفه مصوب و دخالت افراد فاقد صلاحیت در امر درمان بود.

وی افزود: در حوزه غذاودارو نیز تخلفات مربوط به عدم رعایت موارد بهداشتی و نظارت مسئول فنی در تولید و توزیع مواد غذایی بخصوص در کارخانه های آرد، دخالت عطاری ها در امور درمان، ارائه داروی قاچاق و گرانفروشی و فروش داروی تاریخ گذشته در داروخانه ها و تخلفات حوزه عرضه و توزیع تجهیزات پزشکی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.