مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید به ارزش ۵۰ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی در بین مدارس استان اردبیل توزیع شده است.

نوسازی مدارس

 

 به گزارش تایماز نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل، حسن محمدی ادیب در آیین توزیع تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی مدارس استان اردبیل اظهار کرد: در طول تاریخ آموزش و پرورش و نوسازی استان این حرکت بی‌سابقه بوده و در نوع خود رکورد محسوب می‌شود چرا که به اندازه پنج تا ۶ سال گذشته تجهیزات مورد نیاز مدارس خریداری و با رعایت عدالت در بین واحدهای آموزشی و هنرستانی توزیع شده است.

 وی تصریح کرد: در مرحله اول توزیع تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی را بین کارگاه‌های هنرستانی به ارزش ۱۰ میلیارد تومان شاهد بودیم و در مرحله دوم در آستانه بازگشایی مدارس به ارزش ۴۰ میلیارد تومان توزیع تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی را در استان شاهد هستیم.

 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت:‌ در روزهای آینده این تجهیزات و امکانات به مناطق مختلف استان بر اساس سهمیه تعیین شده ارسال خواهد شد تا در آغاز سال تحصیلی دانش‌آموزان با این تجهیزات و امکانات جدید تحصیل خود را انجام دهند.

 محمدی ادیب افزود: ما با در نظر گرفتن شاخص عدالت آموزشی و تربیتی توزیع این امکانات را شاهد هستیم به گونه‌ای که در این مرحله به ارزش ۴۰ میلیارد تومان تجهیزات شامل میز، صندلی، وایت برد، کامپیوتر، دستگاه کپی و سایر تجهیزات در بین مدارس شهری، روستایی و عشایری توزیع می‌شود.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: نگاه آموزش و پرورش نگاه محرومیت‌زدایی از مناطق کم برخوردار و توزیع اعتبارات و امکانات به صورت عادلانه همراه با شاخص‌هایی است تا دانش‌آموزان مناطق مختلف آموزشی استان بتوانند تحصیل مناسب و مطلوبی را داشته باشند.

 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل اضافه کرد: تلاش ما بر این است تا در طول سال تحصیلی پیش رو به محض تأمین تجهیزات و امکانات مورد نیاز توزیع آنها را در واحدهای آموزشی شاهد باشیم که قطعا پیگیری نمایندگان استان در مجلس، استاندار اردبیل، معاونان و سایر مسئولان استان یاریگر ما در تأمین این تجهیزات و تحویل آن به واحدهای آموزشی مختلف خواهد بود.