شهردار اردبیل در جمع هیئت رئیسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل، از عزم جدی در شهرداری اردبیل برای مبارزه با فساد خبر داد.

شورای ائتلاف اردبیل

 

به گزارش تایماز نیوز ، محمود صفری در این دیدار ضمن اشاره به عملکرد یکساله خود در سمت شهردار اردبیل، تلاش‌های صورت گرفته جهت مبارزه جدی و واقعی با فساد موجود در مجموعه شهرداری اردبیل و زیرمجموعه‌های آن را لازم و البته غیرکافی دانسته و از عزم راسخ خود در پیگیری این روند خبر داد.

صفری گفت: بعنوان شهردار، مخالف افتتاح نمایشی پروژه‌های شهرداری هستم اما بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال افتتاح پروژه‌های مختلف عمرانی و شهری تا پایان سال جاری خواهیم داشت و بدون تردید برای ما رضایت مردمی مهم‌تر از رضایت هر مسئول و مدیر است.

وی ادامه داد: نیروی انسانی شهرداری از ۳۵۰۰ نفر به ۲۹۰۰ نفر کاهش یافته است و تعداد ۱۴۰ نفر به افتخار بازنشستگی نایل آمدند. چیزی حدود ۷۰۰ نفر تبدیل وضعیت شده‌اند و ساماندهی نیروها و ماشین آلات شهرداری که بیرون از سازمان بودند نیز به سرعت انجام شده است.

شهردار اردبیل در بخش دیگری از صحبت‌های خود به پرداخت بخش اعظمی از بدهی‌های شهرداری اردبیل اشاره کرده و افزود: خوشبختانه تا کنون توانسته‌ایم ۳۷۰ میلیارد تومان از بدهی‌های این مجموعه را پرداخت کنیم و در حال رساندن این میزان به صفر هستیم.

محمود صفری در ادامه صحبت‌های خود ضمن تأکید بر مبارزه مستمر با فساد در شهرداری، گفت: در بحث فساد ستیزی هیچ اغماضی نداشته و آنچه برای ما اولیت بود، جلوگیری از رانتخواری، فساد مالی و سوء استفاده از موقیت‌های شغلی و … بود. بدون تردید همراهی و حمایت نیروهای انقلابی و در رأس آن شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل، ما را به ادامه قدرتمند این مسیر دلگرم‌تر کرده و پاکسازی سریعتر همه موقعیت‌های فسادزا را فراهم خواهد کرد.

صفری در ادامه به جزئیاتی از پروژه‌های مختلف شهری از جمله زیرگذر نیایش و حافظ، پل قدس و بسیج، آسفالت‌ریزی، مرکز کنترل ترافیک شهری، کارخانه پازل، مدیریت پسماند، پروژه روناک و دکوسنتر، پارک میراشرف و کوثر، باغ میدان بسیج و … اشاره کرده و لیستی از اقدامات خود را برشمرد.

در ادامه این دیدار، هیئت رئیسه شورای ائتلاف نیز به تشریح نقطه نظرات خود در خصوص پروژه‌های مختلف پرداخته و از آمادگی شورای ائتلاف برای پشتیبانی از تلاش‌های شهرداری در راستای مبارزه با فساد، تسریع روند ساماندهی نیروهای انسانی، تقویت سالم‌سازی نظام مالی شهرداری و … خبر داد