سخنگوی طرح اربعین راهداری استان اردبیل گفت:زائران اربعین حسینی تاکنون با ۲۴۰ دستگاه ناوگان حمل ونقل عمومی مسافربری از اردبیل به سمت مرز مهران جابجا شده اند.

 

گزارش تایماز نیوز  به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل،رضا شیرین زاده در مراسم اعزام زائرین اربعین حسینی با بیان اینکه خدمات رسانی به زوار امام حسین (ع) و جابجایی بدون دغدغه آنها از وظایف مهم راهداری است افزود:خادمان زائرین حسینی در راهداری با روحیه جهادی و عاشورایی شبانه روز در طرح اربعین تلاش می کنند تا عاشقان کربلا با آرامش و امنیت خود را به بهشت برسانند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در ادامه این خدمت رسانی های بی منت از جابجایی ۶۸ نفر از زائرین اربعین حسینی توسط ۲ دستگاه ناوگان اتوبوس بصورت صلواتی از اردبیل به سمت مرز مهران خبرداد و اظهارداشت:این دوراننده خیر،خوشنام و باسابقه اردبیلی به نام های آدگوزل مهردل و علی پیری با هدف خدمت به زائران و احسان در راه امام حسین( ع) زائران اربعین حسینی را که آرزوی زیارت داشتند در اقدامی شایسته بصورت رایگان به پایانه مرزی شهید حاج قاسم سلیمانی مهران جابجاکردند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای خدوم راهداری از همان ابتدای طرح با تمام تجهیزات و توان در مرز مهران مستقر هستند تصریح کرد: همانطوریکه رانندگان وظیفه جابجایی زائران از اردبیل به سمت مرزمهران را به عهده دارند بلکه تمهیدات لازم برای بازگشت زائرین از مرز مهران به سمت اردبیل نیز توسط رانندگان پرتلاش انجام شده است.
معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت:همکاران راهداری وحمل ونقل برای نظم دهی و هماهنگی بازگشت زائران به استان اردبیل تا ۳۱ شهریورماه در مرز مهران مستقر هستند تا زوار حسینی در بازگشت به استان هیچ مشکلی نداشته باشند.

شیرین زاده هدف از ایجاد نمایندگی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل در پایانه شهید حاج قاسم سلیمانی مرز مهران را ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین حسینی استان اردبیل موقع برگشت از کربلای معلی عنوان کرد.

سخنگوی طرح اربعین راهداری استان اردبیل تصریح کرد: با این کار در تردد زائران اربعین حسینی استان به هنگام بازگشت مشکلی پیش نخواهد آمد و آنان بدون دغدغه به موطن خود باز خواهند گشت.

وی با اشاره به اینکه جابجائی زائران اربعین سالار شهیدان بدون هیچ مشکلی درحال انجام است از تشدید نظارت ها بر عملکرد شرکت ها و ناوگان های حمل ونقل عمومی خبر داد و از مردم خواست هرگونه شکایات و گران فروشی بلیط ها را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به راهداری اطلاع دهند

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با توجه به افزایش تقاضای سفر به تمامی ناوگان های عمومی مسافری استان اردبیل شبانه روز در خدمت زائران امام حسین علیه السلام هستند تا عاشقان کربلا با آرامش و امنیت عازم سفر عشق شوند.

اعزام ۲۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین راهداری استان اردبیل به مرزها
معاون راهداری استان اردبیل گفت:جهت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی ۲۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین راهداری از استان اردبیل به سمت مرزهای مهران،تمرچین و خسروی اعزام شده اند.

آیدین هاشمی خدمت رسانی هرچه شایسته به زوار کربلا را افتخاری بزرگ برای خانواده راهداری استان اردبیل دانست و افزود:راهداری استان اردبیل تمام تمهیدات و تجهیزات لازم را برای اجرای هرچه بهتر طرح اربعین حسینی به کار گرفته است.

وی تصریح کرد:ماشین آلات راهداری به نردبان و سایر تجهیزات لازم جهت جابجایی زائران مجهز شده ودر پایانه برکت مهران مستقر هستند.