وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مشکلات اینترنت خبرنگاران ‌برطرف شد، گفت:‌ تمامی خبرنگارانی که شرایط آن‌ها احراز شود از این امکان بهره‌مند می‌شوند.

وزیر ارشاد 2

 

به گزارش تایماز نیوز  محمد مهدی اسماعیلی درجمع قاریان و حافظان قرآن اردبیلی اظهار داشت: افتخار ابدی برای مردم استان اردبیل دلباختگی به امام حسین(ع) است و نباید این مهم فراموش شود.

وی بیان کرد: حضور در تمام نقاط کشور به جای تمرکز در یک نقطه هدف مهم دولت سیزدهم است و حضور آیت الله رییسی در ۳۱ استان کشور در طول این مدت نمود کامل این امر است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اتکا به نهضت کربلا امروز به برکت حضور مردم رقم خورده و امروز مسیر پیروزی انقلاب اسلامی با پرچمداری آیت الله رئیسی طی می‌شود.

اسماعیلی ادامه داد: به دنبال حل تمامی مشکلات مردم هستیم تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای خدمت به مردم دست یابیم و موانع موجود را از سر راه برداریم.

وی تصریح کرد: به برکت حضور مردم و با اتکا به نهضت کربلا می‌توانیم به تمامی اهداف خود در راستای پیروزی و موفقیت دست یابیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تمامی حافظان و قاریان قرآن روستای سوها نمین با عضویت در صندوق هنر می‌توانند از خدمات بیمه بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه تکمیل گلزار شهدای نیارق در دستور کار است اظهار کرد: خدمت‌رسانی به روستاها و مردم با کمک دستگاه‌های مرتبط و وزیران در دستور کار است و تمام تلاش ما این است تا این رسالت را با جدیت ادامه دهیم.

وزیر فرهنگ  و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مشکلات اینترنت خبرنگاری نیز برطرف شده است افزود: تمامی خبرنگارانی که شرایط آن‌ها احراز شود از این امکان بهره‌مند می‌شوند.

 

انتهای پیام/۱۳۷/