نشست خبری حسین قدیمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل یکشنبه ۳۰ مرداد ماه ۱۴۰۱ در محل سالن جلسات شهید حاج قاسم سلیمانی ساختمان ستاد شرکت برگزار شد

نشست خبری برق 30 مردا

 

 

به گزارش  تایماز نیوز در این نشست که با حضور اصحاب رسانه ، خبرنگاران خبرگزاری ها، مطبوعات و رسانه های استانی برگزار شد؛ رویا اللهقلی پور مدیر دفتر روابط عمومی شرکت ضمن تسلیت ایام ماه محرم، حضرت زینب کبری (س) را پیام آور دشت کربلا خواند و افزود : حضرت زینب (س) هرچه از واقعیت ماجرای کربلا بود، بی‌کم و کاست، بر زبان جاری کرد.

 

وی نقش خبرنگاران را در حوزه نشر خبر بسیار خطیر خوانده و گفت: در خبرنگاری و اطلاع رسانی باید اصل بی طرفی رعایت شده و با بازگو کردن منصفانه مسائل به مسئولان در راستای بهبود شرایط اقدام کنند.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل هم ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) از اصحاب رسانه بابت پوشش خبری مراسمات این ایام تشکر کرده و گفت: امسال با حضور پرشور مردم و اطلاع رسانی اصحاب رسانه استان، در سطح کشور، اردبیل به عنوان پایتخت حسینیت به عینه دیده شد.

 

حسین قدیمی خبرنگاران را نماینده مردم و جامعه دانسته و گفت: خبرنگاران مسئولیت سنگینی در قبال مسائل و مشکلات مردم دارند و باید این مشکلات را در رسانه ها انعکاس بدهند.

قدیمی ادامه داد: مشکلات و مسائلی که مربوط به حوزه برق می باشد از طریق کارگروه های این شرکت بررسی و حل می شوند و مسائلی هم که مربوط به مشکلات مردم بوده و از طریق رسانه ها انتشار داده می شوند بررسی و اقدامات لازم بعمل می آید.

 

وی گفت: خوشبختانه در روزهای گرم امسال با وجود ناترازی تولید و مصرف ،با برنامه ریزی های دقیق که از سوی وزارت نیرو و توانیر صورت گرفت همچنین با تلاش و همت همکاران شرکت و همراهی مسئولان استانی مشکلی در این زمینه به وجود نیامد.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با بیان اینکه گاها موارد فنی باعث خاموشی می شوند اظهار داشت: با توجه به گرمی هوا و افزایش مصرف، مشکلات فنی نیز باعث بروز خاموشی ها ی ناخواسته می شود که با توجه به تعمیرات اساسی این شرکت در طول ۲ سال گذشته ، به کار گیری اکیپ های خط گرم و همچنین تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار، امسال این مشکلات فنی هم بسیار کاهش پیدا کرده و خاموشی ها به حداقل رسیده است.

 

حسین قدیمی در ادامه به تشریح پروژه تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار پرداخته و گفت: در فاز اول این پروژه ۱۵۰۰ کیلومتر سیم مسی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان طی یک سال به کابل خودنگهدار تبدیل خواهد شد .

 

وی افزود : تا پایان سال ۱۴۰۳، کل شبکه سیم مسی در سطح استان به کابل خودنگهدار تبدیل خواهد شد.

 

حسین قدیمی کاهش سرقت، کاهش تلفات انرژی،بهبود مبلمان شهری و روستایی ،رفع ضعف برق و اصلاح فرسودگی شبکه را از مزایای این پروژه دانسته و خاطر نشان کرد: در هفته دولت امسال کل شهرستان سرعین به کابل خودنگهدار تبدیل خواهد شد.

 

قدیمی در ادامه به تشریح اهداف استراتژیک شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل پرداخته و اظهار داشت: کاهش تلفات انرژی، کاهش خاموشی، ارائه خدمات غیر حضوری،رعایت ایمنی همکاران و ذینفعان، مدیریت مصرف و کاهش پیک از جمله اهداف و چشم انداز استراتژیک شرکت می باشند.

 

در پایان نشست از خبرنگاران فعال در اطلاع رسانی اخبار صنعت برق با اهدای لوح سپاس و بسته فرهنگی تقدیر شد.

 

 

 

 

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در نشست خبری با اصحاب رسانه مطرح کرد؛ تبدیل کل شبکه سیم مسی استان به کابل خودنگهدار تا پایان سال ۱۴۰۳