مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: یک میلیون ۳۱۰ هزارتن کالا در استان جابجا شده است.

راهداری مدیر

 

به گزارش تایماز نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل،کلیم اله وثوقـی در بازدید از شرکت های حمل و نقل شهرستانهای پارس باد و بیله سوار افزود: بیشترین کالای استان در ۴ ماه گذشته از شهرستانهای اردبیل ، پارس آباد،نمین و بیله سوار جابجا شده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل از صدور ۹۶ هزار برگ بارنامه در استان خبر داد و تصریح کرد: وضعیت حمل ونقل کالا و بار را کاملا عادی و روان است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل ادامه داد: ۹۰ شرکت حمل و نقل کالا در استان فعالیت می کند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل محصولات کشاورزی،سیمان،آب معدنی،آهن، انواع چوب و سوخت را عمده کالاهای جابجا شده استان در ۴ ماه گذشته عنوان کرد .

وثوقی فعالیت ۱۳ هزارو ۵۵۰ دستگاه ناوگان باری در استان را یادآور شد و تصریح کرد:۱۲ هزار نفر راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می کنند.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل با بیان اینکه حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل است از تلاش های شبانه روزی رانندگان سخت کوش و فعالان عرصه مهم حمل و نقل در خدمت رسانی به مردم عزیز قدردانی کرد.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل با بیان اینکه در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه برعملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می شود از مردم ،رانندگان و صاحبان کالا خواست هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.