معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت:در ۴ ماهه گذشته ۵۲۵ هزار نفر مسافردر استان اردبیل جابجا شده است

راهداری شیرین زاده

 

 

به گزارش تایماز نیوز به نقل از  به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل،رضا شیرین زاده در بازدیداز شرکت های مسافربری شهرستان خلخال افزود:این میزان جابجایی مسافر نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود ۴۷۷ هزار و ۶۹۳ نفر مسافر بود افزایش ۹ درصدی را نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۲۵۵ هزار و ۱۳۸ نفرمسافر توسط وسیله نقلیه اتوبوس،۴۷ هزار و ۳۲۳ نفربا مینی بوس و ۲۲۲ هزار و ۲۰۴ نفر نیز بوسیله سواری از استان جابجا شده اند تصریح کرد: این میزان جابجایی مسافر در قالب ۹۳ هزار و ۲۹۹ سفر انجام شده است.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از افزایش ۲۲ درصدی جابجایی مسافر توسط وسیله نقلیه اتوبوس خبرداد و بیان کرد:در جابجایی مسافر به وسیله مینی بوس نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود ۲۲۳ هزار و ۵۸۷ نفر بود افزایش ۲ درصدی را در ۴ ماهه شاهد هستیم.

شیرین زاده فعالیت ۷ پایانه مسافربری را در استان اردبیل یاد اور شدو اظهار کرد:هزار و ۲۳۱ ناوگان مسافر در استان اردبیل در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

وی با اشاره به فعالیت ۵۷ شرکت مسافربری در استان اردبیل از خدمات رسانی ۲ هزار و ۲۴۰ راننده در استان اردبیل به مردم و مسافران خبرداد و افزود:مردم و مسافران می توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت و راننده را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.