آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در حوزه نظام سلامت و پیشرفت و توسعه مراکز درمانی برای مردم خدمات شایسته و قابل توجهی ارائه می کند.

 

 

به گزارش تایماز نیوز به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اردبیل، دکتر سید عباس موسوی مدیر درمان تامین اجتماعی استان و هئیت همراه با حضور در دفتر امام جمعه اردبیل با آیت الله دکتر سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مدیر درمان استان ضمن ارائه گزارش مفصل عملکرد مدیریت درمان در سه ماهه نخست سال‌جاری و با اشاره به اقدامات صورت پذیرفته در دو حوزه درمان و احداث، توسعه و افزایش فضای فیزیکی مراکز درمانی گفت. برای ارائه خدمات درمانی و تشخیصی در استان، دو بیمارستان با قریب به ۲۵۰ تخت بستری در شهرهای اردبیل و پارس آباد، دو پلی کلینیک در دو شیفت کاری صبح و عصر در مرکز استان و مشگین شهر و دو درمانگاه در شهرهای خلخال و گرمی و همچنین معاونت اسناد پزشکی که درمان غیر مستقیم و خرید خدمات درمانی بیمه شدگان محترم سازمان را بر عهده دارد. فعالیت می کنیم.

وی با بیان اینکه اکثر بیمه شدگان سازمان از قشر ضعیف و کارگری استان هستند افزود بر این اساس اقداماتی برای احداث و توسعه مراکز درمانی ملکی سازمان و خرید تجهیزات پزشکی مدرن و پیشرفته و جذب پزشکان متخصص و سایر نیروهای کارآمد برای ارائه خدمات درمانی انجام گرفته است. دکتر موسوی در ادامه با اشاره به پروژه های در دست احداث از جمله درمانگاه شهرستان نمین که از اوائل امسال شروع شده است افزود در شهرهای گرمی و بیله سوار برای توسعه و احداث درمانگاه با مشکل واگذاری زمین مناسب و در خور شان مردم آن شهرستان ها مواجه هستیم. وی تصریح کرد سه پروژه، نصب و راه اندازی دستگاه MRI و ارتقاء هتلینگ بخش های ICU و CCU در بیمارستان سبلان ( با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان ) و بخش های اطفال و NICU در بیمارستان ارس پارس آباد ( با اعتبار ۶ میلیارد تومانی ) بزودی به بهره برداری خواهد رسید. و برنامه توسعه و عمران درمانگاه خلخال و بخش اورژانس بیمارستان ارس را برای سال‌جاری در دستور کار داریم. مدیر درمان استان در پایان این دیدار صمیمانه از آیت الله عاملی درخواست مساعدت برای رفع برخی مشکلات در دو حوزه درمان ( جذب پزشکان متخصص ) و احداث پروژه ها به ویژه در شهرستان ها داشتند.

آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های کارکنان مدیریت درمان استان به ویژه کادر درمان که در شرایط سخت و طاقت فرسا برای مردم ارائه خدمات می کنند و با اشاره به خدمات شایسته و قابل تحسین بخش درمان تامین اجتماعی در استان گفت مردم کشور ما در همه زمینه ها و زیر بار شدید ترین تحریم های ظالمانه، حمایت و دلبستگی خود را به نظام مقدس ایران نشان دادند که شایسته خدمات و زندگی آبرومند هستند و هر کسی در این راه گام بردارد و مشکلی از مشکلات مردم را رفع نماید در پیشگاه خداوند متعال محبوب و ماجور خواهد گشت. وی در پایان براساس خواسته های مدیر درمان استان مبنی بر پیگیری برخی مشکلات، قول مساعد داد