دیدار دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت با آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، بعدازظهر امروز شنبه ۷ خردادماه ۱۴۰۱ دکتر عین اللهی وزیر بهداشت در ادامه سفر به اردبیل با آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان […]

دیدار دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت با آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، بعدازظهر امروز شنبه ۷ خردادماه ۱۴۰۱ دکتر عین اللهی وزیر بهداشت در ادامه سفر به اردبیل با آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دیدار کرد.

در این دیدار، آیت الله عاملی با اشاره به سفر وزیر بهداشت به استان اردبیل بعنوان نماینده رییس جمهور در جلسه کمیته تنظیم بازار استان، اقدام دولت در اجرای طرح هدفمندی یارانه ها را موثر دانست و اظهار داشت: با وجود ضروری بودن این طرح، لازم است نظارت کافی در توزیع کالاها و همچنین افزایش قیمت سایر اقلام غیرضروری صورت گیرد.

وی با اشاره به اقدام جهادی دولت و وزارت بهداشت در واکسیناسیون، خواستار تجلیل از مدافعان سلامت و خانواده آنها در طول همه گیری کرونا شد.

آیت الله عاملی، حمایت از بخش خصوصی در حوزه سلامت، توجه به شهرستانهای محروم، ضرورت توجه به نیازمندیهای پزشکی استان را از جمله خواسته های حوزه سلامت استان دانست و بر توجه به این مسائل تاکید کرد.