حذف و اصلاح نقاط پرحادثه در شهرستان انگوت رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان انگوت از حذف و اصلاح نقاط پرحادثه در این شهرستان خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل،علی بابازاده در بازدید از عملیات روکش آسفالت محور انگوت گرمی گفت:در جهت […]

حذف و اصلاح نقاط پرحادثه در شهرستان انگوت

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان انگوت از حذف و اصلاح نقاط پرحادثه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل،علی بابازاده در بازدید از عملیات روکش آسفالت محور انگوت گرمی گفت:در جهت ارتقای ایمنی محور ها از ده نقطه پرحادثه این شهرستان ۳ نقطه توسط راهداران حذف و اصلاح و مابقی نیز در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه در دوماهه گذشته ۸ کیلومتر از محور های مواصلاتی شهرستان انگوت لکه گیری وروکش آسفالت شده است تصریح کرد:از این میزان ۴ ونیم کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت در مسیر انگوت به گرمی و ۲ ونیم کیلومتر نیز در مسیر انگوت به قره آغاج انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان انگوت در مدت یادشده با استفاده از ۱۲۰ تن آسفالت گرم لکه گیری و روکش آسفالت راههای اصلی،فرعی و روستایی این شهرستان را بصورت امانی یادآور شد و اظهار کرد:۷ اکیپ راهداری بصورت شبانه روزی در محورها مشغول عملیات روکش اسفالت،آسفالت ریزی ،خط کشی و ایمن سازی هستند.

بابازاده افزود:۱۷ هزار متر مربع عملیات لکه گیری درمحورهای فرعی و روستایی سروآغاجی و انگوت قاسم کندی انجام شده است.

وی حفاظت و صیانت از حریم راهها را بعنوان سرمایه ملی از اولویت های مهم راهداری عنوان کرد و گفت:در دوماهه گذشته از ۱۰ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیر مجاز جلوگیری شده و با دستور قضایی نسبت به آزادسازی حریم و رفع آثار تجاوز اقدام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان انگوت هموار سازی راههای روستایی و تسهیل در تردد آنها را از وظایف مهم راهداران برشمرد و خاطر نشان کرد:صد کیلومتر از حریم راههای اصلی و فرعی این شهرستان توسط راهداران تیغ زنی و حریم زنی و ۳۰ کیلومتر از راههای روستایی و فرعی نیزشانه سازی شده است.

بابازاده با اشاره به اینکه در مدت یاد شده راهداران ۴۰ کیلومتر از جاده شنی شهرستان انگوت را تسطیح و تیغ زنی انجام داده اندافزود:در دوماهه گذشته راهداران ساعی شهرستان انگوت در روستای اوچ بلاغ آبرو احداث کرده وتا یک هفته آینده پل باکس روستای ولی بیگلو به بهره برداری مردم می رسد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان انگوت بهسازی و لکه گیری راه اصلی انگوت به قره آغاج را که از مطالبات اصلی و بحق مردم می باشد را از اولویت های اصلی این اداره برشمرد و بیان کرد: با پیگیری مدیر کل راهداری استان و تلاش های مجدانه رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیش از ۴ میلیارد تومان اعتباربرای این مسیر در نظر گرفته شده است که امسال اجرایی خواهد شد.

بابازاده گفت:اداره راهداری شهرستان انگوت مسئولیت نگهداری ۴۳۸ کیلومتر راه ارتباطی را برعهده دارد که از این میزان ۵۰ کیلومتر راه اصلی،۳۰ کیلومتر راه فرعی و ۳۵۸ کیلومترنیز راه روستایی می باشد.