امسال مطالبات پیمانکاران راههای روستایی پرداخت می شود معاون ساخت و نگهداری راه های روستایی وفرعی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: امسال مطالبات همه پیمانکاران خصوصا پیمانکاران راههای روستایی پرداخت خواهد شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل،خداداد مقبلی درسفربه استان اردبیل و در […]

امسال مطالبات پیمانکاران راههای روستایی پرداخت می شود

معاون ساخت و نگهداری راه های روستایی وفرعی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: امسال مطالبات همه پیمانکاران خصوصا پیمانکاران راههای روستایی پرداخت خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل،خداداد مقبلی درسفربه استان اردبیل و در بازدید از محورهای روستایی شهرستان اردبیل با بیان اینکه ساخت و نگهداری راههای روستایی یکی از اولویت های مهم سازمان راهداری است گفت:از انجایی که یکی از مشکلات اصلی استان اردبیل عدم تمایل برخی از پیمانکاران برای شرکت در مناقصات به دلیل منابع محدودمالی وپرداخت ها ست، در لایحه بودجه امسال پرداخت مطالبات پیمانکاران که از سنوات قبل معوق بود در دستور کاراست.
وی با اشاره به اینکه امسال پروژه های بسیار خوبی در استان اردبیل در حوزه راههای اصلی ،فرعی و روستایی در حال انجام است از مساعدت مالی برای اتمام این پروژه ها از سوی سازمان راهداری خبرداد و افزود:امیدواریم با اختصاص اعتبار برای پروژه های در حال اجرای این استان بتوانیم تا پایان سال به بهره برداری مردم برسانیم.
معاون ساخت و نگهداری راههای روستایی و فرعی سازمان راهداری در کل استان اردبیل اجرای ۲۰۰ پروژه راهداری اعم از نگهداری و ساخت را ئاد اور شدو اظهار کرد:اعتبار این پروژه ها که هم اکنون با قوت تمام توسط راهداری استان اردبیل در تمام مناطق استان در حال اجراست ۵۰۰ میلیارد تومان است.
مقبلی از بهره برداری از ۲۰۰ کیلومتر از این پروژه ها تا پایان امسال در استان اردبیل خبردادو تصریح کرد:با هماهنگی مدیرکل راهداری استان اردبیل تمام تلاش ما براین است از اعتباراتی که برای آسفالت راهها هزینه شده است مردم بهره مند شده و براحتی از جاده های ایمن تردد کندد.
وی تسهیل در تردد کاربران و ایمنی محورها را از مهمترین اهداف سازمان در اجرای پروژه ها عنوان کرد و خاطر نشان شد:در بازدیدی که از راههای ارتباطی شهرستان خلخال و کوثر داشتیم همه پروژه ها فعال و از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار بودند.