رئیس سازمان فرهنگی،ورزشی شهرداری اردبیل: تقویت ورزش های شهروندی خانوادگی/ خانواده های اردبیلی در شورابیل رکاب زدند همزمان با هفته کرامت و بمناسبت روز جمعیت، همایش خانوادگی دوچرخه سواری در مجتمع توریستی تفریحی شورابیل برگزار شد. به گزارش خبرگزاری….. اباصلت ابراهیممی در گفتگو باخبرنگار ما در این همایش که باحضور خانواده های اردبیلی، رئیس واعضای […]

رئیس سازمان فرهنگی،ورزشی شهرداری اردبیل:

تقویت ورزش های شهروندی خانوادگی/ خانواده های اردبیلی در شورابیل رکاب زدند

همزمان با هفته کرامت و بمناسبت روز جمعیت، همایش خانوادگی دوچرخه سواری در مجتمع توریستی تفریحی شورابیل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری….. اباصلت ابراهیممی در گفتگو باخبرنگار ما در این همایش که باحضور خانواده های اردبیلی، رئیس واعضای شورای شهر اسلامی اردبیل برگزار شد؛ تصریح کرد: در راستای اجرای برنامه های ورزشی، ورزشهای شهروندی خانوادگی از جمله فستیوالهای ورزش شهروندی یا همایشهای ورزشی افزایش می یابد.

وی گفت:رشد و توسعه ورزش شهروندی موجب افزایش شور و نشاط عمومی میشود که هدف اصلی ما نیز از اجرای این همایش حضور شهروندان در این برنامه بهمراه خانواده خود و ثبت لحظاتی شاد در کنار خانواده است.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل ادامه داد: باتوجه به مساعد شدن آب وهوای شهر اردبیل بیشتر برنامه های این سازمان در محیطهای باز از جمله پارکها، بوستانها،پیاد راه و … اجرا میشود که شورابیل امروز میزبان خانواده های اردبیلی در این همایش بود.

ابراهیمی با بیان اینکه در کنار این ویژه برنامه های ورزشی،ایستگاههای تندرستی در ۱۰ نقطه از بوستانهای اردبیل جهت ورزش صبحگاهی راه اندازی شده و با استقبال شهروندان مواجه است؛ افزود: رسالت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل در کنار فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی توجه به توسعه ورزش های شهروندی است‌.