مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از جاری شدن سیل در مسیرهای روستایی استان و ایجاد خسارت مالی به راه‌های روستایی خبر داد و گفت: در حال حاضر عبور و مرور در مسیرها را برقرار کردیم. کلیم اله وثوقی با بیان اینکه دهم اردیبهشت ماه بارش شدید و رگباری باران موجب جاری […]

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از جاری شدن سیل در مسیرهای روستایی استان و ایجاد خسارت مالی به راه‌های روستایی خبر داد و گفت: در حال حاضر عبور و مرور در مسیرها را برقرار کردیم.

کلیم اله وثوقی با بیان اینکه دهم اردیبهشت ماه بارش شدید و رگباری باران موجب جاری شدن سیل در برخی از روستاهای استان شد، ‌گفت: متاسفانه این سیل خسارت زیادی را به راه‌های روستایی وارد کرد.

عضو شورای اداری استان اردبیـل افزود:‌ راه‌های روستایی اکثر شهرستان‌ها دچار آسیب شدند اما مسیرهایی روستایی شهرستان خلخال بیشترین خسارت را متحمل شدند و نزدیک به ۲۵ راه روستایی در خلخال آسیب دید و شهرستان کوثر و مشگین شهر از جمله محورهایی بودند که سیل بر محورهای آن‌ها تاثیر گذاشت و قریب به ۵۰ راه روستایی نیز خسارت دیدند.

‌مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به خسارت وارد شده به پل‌ها، ابنیه فنی و راه‌های استان، عنوان کرد: برآورد اولیه نشان می‌دهد به مسیرها بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان خسارت وارد شده است