نصب بيش از ۷۰۰۰ علمک گاز طی سال گذشته در سطح استان اردبیل مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از نصب ۷ هزار و ۱۳۴ انشعاب گاز تا در سال گذشته خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اردبیل سردار اسماعیلی مدیر عامل این شرکت، با اعلام این خبر افزود: به منظور زدودن […]

نصب بيش از ۷۰۰۰ علمک گاز طی سال گذشته در سطح استان اردبیل

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از نصب ۷ هزار و ۱۳۴ انشعاب گاز تا در سال گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اردبیل سردار اسماعیلی مدیر عامل این شرکت، با اعلام این خبر افزود: به منظور زدودن محرومیت‌ از مناطق کمتر توسعه یافته روستایی استان اردبیل و توزیع عادلانه امکانات در همه مناطق، از ابتدای سال گذشته تعداد ۷ هزار  و ۱۳۴ عدد انشعاب گاز جدید در سطح استان نصب گردیده که از این تعداد یک هزار و ۶۹۳ علمک در شهرها و پنج هزار و ۴۴۱ انشعاب گاز طبیعی در روستاها نصب شده ، که تعداد انشعابات نصب شده در سطح استان اردبیل با احتساب تعداد علمکهای نصب شده در سال گذشته به ۲۵۴ هزار و  ۱۵۹ انشعاب رسیده است.

وی ارتقاء ضریب نفوذ گاز طبیعی در روستاهای استان را شاخص مهمی در راستای برقراری عدالت اجتماعی و اشتغال پایدار برشمرد و گفت: از کل علمک های نصب شده در سطح استان ۵۲ درصد در شهرها و ۴۸ درصد در روستاهای سطح استان نصب شده است.

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود به توسعه زیرساختهای گاز طبیعی در اقصی نقاط استان اشاره نمود و زمینه های لازم را برای آغاز طرح‌های جدید سرمایه‌گذاری به منظور جهش تولید و اشتغال زایی را بسیار مناسب توصیف نمود و گفت: با ایجاد مشوق ها و رفع بروکراسی‌ها در جلب اعتماد سرمایه گذاران آمادگی لازم را برای جذب مشترکین صنعتی و تامین انرژی طرحهای بزرگ و کوچک صنعتی را داریم .

اسماعیلی ضمن اشاره به پیشرفتهای صنعت گاز در استان ابراز امیدواری نمود و گفت: در زمینه اخذ مجوزها و کاهش بروکراسی ادارای گام های خوبی برداشته شده است که منجر به تسهیل و تسریع  فرآیند اخذ انشعاب چه در حوزه خانگی و عمومی و چه صنعتی شده است و این مهم علی الخصوص در بخش صنعتی به واسطه ارتباط تنگاتنگ این حوزه با اشتغال زایی  با یک برنامه مدون عملیاتی شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل در پایان خاطر نشان کرد و گفت: در راستای تولید و اشتغال زایی این اطمینان خاطر را به سرمایه گذاران می‌دهیم که جای هیچ نگرانی در تامین زیرساختها نیست.