روز قدس روز اسلام است اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل همزمان با فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که از سوی امام راحل به نام روز جهانی «قدس» نامگذاری شده است، بیانیه‌ای صادر کرد. به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل، در روزگاری که تمام […]

روز قدس روز اسلام است

اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل همزمان با فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که از سوی امام راحل به نام روز جهانی «قدس» نامگذاری شده است، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل، در روزگاری که تمام ابرقدرت‌های جهان تلاش داشتند نام فلسطین را در تاریخ به فراموشی بسپارند، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) با تدبیری حکیمانه و تاریخی، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کردند و با این اقدام، معادلات شوم دنیای استکبار را به هم ریختند.

«روز قدس» از همان بدو شکل‌گیری موجب ایجاد خط وحدتی منسجم میان امت اسلامی و همچنین موجب زنده ماندن آرمان آزادی فلسطین و برملا شدن ظلم صهیونیست‌های غاصب، شد و تا امروز توجه تمام جهانیان را به این مسئله مهم جهان اسلام، جلب کرده است.

حتی روز قدس در سالیان گذشته آنقدر بسط و گسترش پیدا کرده که به نماد مبارزه علیه اشغالگری و زورگویی در میان مسلمانان و تمامی آزادی خواهان جهان تبدیل گشته و نقش بی‌بدیلی در به شکست کشاندن نقشه‌های شوم و ضد بشری متجاوزان و زورگویان جهان همانند آمریکا و اسرائیل علیه مردم فلسطین داشته است.

اقدام امام خمینی (ره) منجر به پایه‌ریزی تشکیل یک جبهه مقاومت برای مقابله با اشغالگران قدس نیز گشت که امروز این جبهه مقاومت، استوارتر از همیشه در کمال عزت و اقتدار از حق و مظلوم دفاع می‌کند و مردم فلسطین و رزمندگان جبهه مقاومت به برکت رهبری، ولی امر مسلمین جهان، هیمنه رژیم اشغالگر قدس را شکسته و حتما این حرکت به نابودی غده سرطانی اسرائیل منجر خواهد شد.

ملت بزرگ ایران اسلامی هم‌صدا با سایر ملت‌های آزاده در روز باشکوه قدس، با دل‌هایی آکنده از امید رهایی فلسطین مظلوم از سیطره پوشالی اسرائیل غاصب و همیشه‌منفور، با مشت‌های گره‌کرده، غریو اتحاد خود و فریاد مظلومیت مردمی ستمدیده را به گوش استبداد جهانی می‌رسانند تا ستمگران بدانند که جهان اسلام پشتوانه فلسطین است.

با اقتدا به شهدای جبهه مقاومت به ویژه سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانــی ، یقین داریم خیزش‌های اخیر و تحولات بسیار مهم جاری در سرزمین‌های اشغالی، نشأت گرفته از پیام متعالی روز قدس است که پس از گذشت هفت دهه از اشغال فلسطین می توان آن را نقطه عطفی در انتفاضه و مبارزه ملّت فلسطین علیه رژیم جعلی و خون آشام صهیونیستی دانست و این تحوّلات و تحرّکات میدانی، راهپیمایی روز قدس امسال را از اهمیت زیادی برخوردار کرده است.

در ادامه متن این بیانیه آمده است: روز قدس روزی است که پس از گذران تلخی ۲ سال اپیدمی کرونا، با حضور سبز و ریشه دار مسئولان و مردم روزه دار در میادین شهر و استان‌های میهن یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های دینداری را معنا می‌ بخشد.

کارکنان اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل در امتداد هم‌پیمانی با فرمان تاریخی امام راحل عظیم‌الشّان و در تداوم اطاعت از ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) همگام با آحاد ملت ایران در روز جهانی قدس و پاسداشت خون شهدای گرانقدر مقاومت، به‌ویژه سردار دل‌ها، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، برگ زرین دیگری از همراهی امت‌های اسلامی اقصی نقاط جهان در حمایت از فلسطین و غضب بر رژیم صهیونیستی را رقم خواهند زد.