‍ رئيس شوراي شهر اردبيل: قراردادهاي مشاركتي بايد پيوست حقوقي داشته باشند رئيس شوراي اسلامي شهراردبيل گفت: شهرداري مكلف شده تا تمام قراردادهاي مشاركتي و سرمايه‌گذاري خود را با پيوست حقوقي مورد رصد و پيگيري قرار دهد. جواد انصاري در بيست و هشتمين جلسه رسمي شوراي شهراردبيل با گراميداشت فرا رسيدن روز كارگر و معلم، […]

‍ رئيس شوراي شهر اردبيل:
قراردادهاي مشاركتي بايد پيوست حقوقي داشته باشند

رئيس شوراي اسلامي شهراردبيل گفت: شهرداري مكلف شده تا تمام قراردادهاي مشاركتي و سرمايه‌گذاري خود را با پيوست حقوقي مورد رصد و پيگيري قرار دهد.

جواد انصاري در بيست و هشتمين جلسه رسمي شوراي شهراردبيل با گراميداشت فرا رسيدن روز كارگر و معلم، شأن و منزلت اين ۲ قشر را در جامعه اسلامي والا توصيف كرد و گفت: بايد جامعه قدردان همت و تلاش كارگران و معلماني باشد كه شبانه‌روز در سنگر آباداني و سربلندي اين كشور گام برمي‌دارند.

وي با تبريك فرا رسيدن عيد سعيد فطر به اهميت روز قدس و راهپيمايي اين روز باشكوه اشاره كرد و افزود: در روز قدس اعضاي شوراي شهر به همراه ساير اقشار مختلف مردم از حياط شهرداري به سمت مسير راهپيمايي حركت كرده و در اين روز بار ديگر عهد و پيماني مجدد با آرمان قدس بسته و حمايت خود را از مردم مظلوم فلسطين اعلام مي‌كنند.

رئيس شوراي اسلامي شهر اردبيل با تبريك ۹ ارديبهشت روز شوراها اظهار كرد:‌ در جمهوري اسلامي ايران شكل‌گيري شوراها به عنوان نهاد مدني،‌ زمينه‌ساز حركت رو به جلو در پيشرفت، عمران و آباداني شهرها و روستاها شده و از طرفي زمينه همراهي و همكاري بيشتر مردم را با مجموعه شهرداري فراهم كرده است.

انصاري به اصلاح طرح احداث فاز سه خشكبارفروشان با طرح مباحث در هيئت عالي سرمايه‌گذاري اشاره كرد و ادامه داد: قرار است پاركينگ در اين مجموعه احداث شده و سهم شهرداري تا ۵۵ درصد تعيين شود تا زمينه احداث و بهره‌برداري فاز سه ميدان خشكبارفروشان با همت سرمايه‌گذاران بخش خصوصي فراهم آيد.

وي به برخي مشكلات طرح‌ها و مشكلات سرمايه‌گذاري در سال‌هاي گذشته اشاره كرد و گفت:‌ براي رفع اين مشكل شهرداري موظف شده تا تمام قراردادهاي خود را با پيوست حقوقي مورد رصد و پيگيري قرار دهد.

رئيس شوراي اسلامي شهر اردبيل به ضرورت ساماندهي تابلوهاي شهري در دور پنجم و ششم شورا به عنوان يك حركت تحول‌آفرين اشاره كرد و افزود: تلاش ما بر اين است تا تابلوهاي تبليغاتي در سطح شهر كه در اختيار شهرداري است،‌ به شكل مناسب سر و سامان پيدا كرده و شرايط مطلوبي را در تمديد قرارداد آنها از طريق مزايده شاهد باشيم.

در جلسه رسمي شوراي شهر اردبيل به نمايندگي از كارگران شهرداري از پنج پاكبان شهرداري اردبيل از مناطق پنجگانه شهرداري اردبيل تجليل شد و با پيشنهاد اعضاي شوراي شهر مقرر شد تا اين كارگران به همراه سه عضو ديگر خانوار خود سفر زيارتي به مشهد مقدس با هزينه شهرداري انجام دهند.