نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل: موضوع پزشک خانواده باید بطور جدی و واقعی در کشور اجرا شود به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، دکتر علی نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه، در جریان فعالیت ها، اقدامات و مشکلات […]

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

موضوع پزشک خانواده باید بطور جدی و واقعی در کشور اجرا شود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، دکتر علی نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه، در جریان فعالیت ها، اقدامات و مشکلات حوزه سلامت استان قرار گرفت.
در این جلسه دکتر نیکزاد ضمن قدردانی از رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه، ایثار و از خودگذشتگی جامعه پزشکی را عامل مهم مدیریت بیماری کرونا دانست و اظهار داشت: یقین دارم اگر تدبیر بی بدیل و بی نظیر مقام معظم رهبری و همچنین ایثارگری توام با معنویت جامعه پزشکی نبود امکان تحمل سختی های کرونا بسیار دشوار بود.
وی تصریح کرد: باید در برنامه ریزی مسائل مربوط به حوزه سلامت، بهداشت مقدم بر درمان باشد، همچنانکه در تمام دنیا نیز این موضوع یک اصل اساسی است.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی بر اهمیت اجرای کامل موضوع پزشک خانواده تاکید و اظهار داشت: تا زمانی که موضوع پزشک خانواده بطور واقعی و جدی در کشور اجرا نشود بسیاری از مشکلات بهداشتی و درمانی حل نخواهد شد.
دکتر نیکزاد، استفاده از کمک ها و مشارکت خیرین سلامت استان در پروژه های بهداشتی و درمانی دانشگاه را بسیار بااهمیت دانست و بر پیگیری مشکلات حوزه سلامت استان قول مساعد داد.
در این جلسه دکتر علی محمدیان سرپرست دانشگاه و معاونین دانشگاه گزارشی از عملکرد و اقدامات و مشکلات حوزه سلامت استان ارائه دادند.