بیانیه دادگستری کل استان به مناسبت روز جهانی قدس قدس، قبله اول مسلمانان جهان، کانون اتحاد توحید پرستان است و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که با ابتکار و درایت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به روز قدس نام گذاری شده است و اکنون به نماد استکبارستیزی و مجمع عظیم برائت […]

بیانیه دادگستری کل استان به مناسبت روز جهانی قدس

قدس، قبله اول مسلمانان جهان، کانون اتحاد توحید پرستان است و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که با ابتکار و درایت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به روز قدس نام گذاری شده است و اکنون به نماد استکبارستیزی و مجمع عظیم برائت آزادگان جهان از زورگویی دژخیمان صهیونیستی تبدیل شده است.
روز قدس، به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی «روز تجمع آرمان‌های مسلمانان جهان در یک کلمه و یک جمله» است. در معنایی دیگر روز قدس روز تولید قدرت و تغییر موازنه قوا به سمت جبهه مقاومت اسلامی است. به طور یکه روز قدس پس از گذشت سالها سرشکستگی صهیونیست‌ها و اقتدار پوشالی آنان را بر همگان مبرهن و روشن نموده است و مسلما این شکست محصول تفکر مقاومت در برابر سلطه با برگزیدن اسلام ناب محمدی (ص) است.
منادیان دروغین حقوق بشر، داعیه داران صلح جهانی و دنیای عاری از خشونت، چشم های به ظاهر حقیقت بینشان را که به نسل کشی ها، غارت ها، قتل و تجاوزها و اشغالگری های سفاکان صهیونیست بسته اند، باید بدانند که قدس، به عنوان سمبل امت واحده، قلب مسلمین جهان را به هم گره زده و اعمال شیطانی آنها همچون شهرک سازی های نامشروع در اراضی فلسطینیان و ادامه اشغالگری آنها، نمی تواند رویای واهی و افسانه ای ارض موعود را برایشان به ارمغان بیاورد.
روز قدس علاوه بر دلگرمی تمام مظلومان جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین و مردم ستمدیده یمن، موجب خشم و عصبانیت اشغالگران صهیونیست و حامیان آنها است و در این روز مسلمانان جهان ورای مذهب، ملیّت و گرایش های سیاسی با مشت های گره خورده و صف های بهم فشرده، از توحش و نسل کشی اسرائیل غاصب و حامیان آن اعلام انزجار می کنند.
بدین وسیله کلیه قضات و کارکنان تشکیلات قضایی استان همگام با ملت قهرمان ایران به ویژه مردم دارالارشاد اردبیل بار دیگر ضمن تجدید میثاق با اندیشه های ناب امام خمینی (ره) در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و وفاداری به آرمان رهایی قدس شریف همواره یاد فلسطین را در دل زنده نگه داشته و حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت تا آزادی قدس شریف اعلام می داریم.