مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از کشف یک انبار بزرگ قاچاق چوب آلات قاچاق جنگلی در یکی از روستاهای شهرستان اردبیل خبر داد. محمود قلی زاده مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار پیام طبیعت با اعلام این خبر گفت: با رهگیری نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی وآبخیزداری […]

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از کشف یک انبار بزرگ قاچاق چوب آلات قاچاق جنگلی در یکی از روستاهای شهرستان اردبیل خبر داد.
محمود قلی زاده مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار پیام طبیعت با اعلام این خبر گفت: با رهگیری نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی وآبخیزداری استان و اخذ دستور قضایی،۶۰۰ اصله انواع چوب آلات قاچاق جنگلی اعم از قنداق،دسته بیل،نرده ،دسته کلنگ ، و الوار دپو شده در یکی از روستاهای اطراف شهر اردبیل کشف شد.
وی با اشاره به اینکه این محموله بزرگ چوب‌آلات جنگلی از نوار مرزی و از طریق استان‌های همجوار وارده استان و در انباری دپو شده بود، افزود: این چوب‌آلات قاچاق با مراقبت و اشرافیت اطلاعاتی ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی و همکاری نیروی انتظامی کشف و ضبط شد.