کشف ۵ تن چوب‌آلات قاچاق جنگلی در اردبیل مدیر کل منابع طبیعی و ابخیزداری استان اردبیل از کشف و ضبط ۵ تن چوب آلات قاچاق جنگلی در استان خبر داد محمود قلی زاده مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل  در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر افزود: با هوشیاری […]

کشف ۵ تن چوب‌آلات قاچاق جنگلی در اردبیل

مدیر کل منابع طبیعی و ابخیزداری استان اردبیل از کشف و ضبط ۵ تن چوب آلات قاچاق جنگلی در استان خبر داد

محمود قلی زاده مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل  در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر افزود: با هوشیاری نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان و با همکاری نیروی انتظامی ۵ دستگاه خودرو نیسان حامل ۵ تن چوب آلات قاچاق جنگلی  درجاده های مواصلاتی  استان توقیف و محموله قاچاق ضبط شد. در این رابطه ۵ نفر مختلف دستگیر و به مراجع قضایی استان اردبیل معرفی شد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل ضمن هشدار به متجاوزین و مخربین عرصه ملی و منابع طبیعی گفت: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان بصورت شبانه روزی در عرصه های ملی استان حضور داشته و با  همکاری دستگاه قضایی استان و نیروی انتظامی با متجاوزین و مخربین عرصه های ملی استان  برخورد قاطع خواهند کرد.

قلی زاده از مردم استان و دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده هرگونه تخریب در اراضی ملی و قاچاق فرآورده های جنگلی مراتب را به شماره تلفن‌های رایگان ۱۵۰۴و ۱۳۹ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اردبیل اطلاع دهند.