مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل خبر داد: پست ۶۳ کیلو ولت در شهرک صنعتی اردبیل۲ احداث می شود / افزایش ظرفیت تولید و اشتغال با احداث پست جدید مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: به منظور تامن برق پایدار و افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی، پست برق ۶۳ کیلو ولت در شهرک صنعتی اردبیل۲ […]

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل خبر داد:

پست ۶۳ کیلو ولت در شهرک صنعتی اردبیل۲ احداث می شود / افزایش ظرفیت تولید و اشتغال با احداث پست جدید

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: به منظور تامن برق پایدار و افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی، پست برق ۶۳ کیلو ولت در شهرک صنعتی اردبیل۲ احداث می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل، محمد اهلی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به توسعه شهرک صنعتی اردبیل۲، پست ۲۳۰ کیلووات این شهرک دیگر جوابگوی برق مورد نیاز واحدهای تولیدی نخواهد بود که به همین علت، احداث پست جدید در دستور کار شرکت شهرکهای صنعتی قرار گرفته است.

اهلی افزود: یکی از درخواست های این شرکت در جریان سفر ریاست جمهوری به اردبیل، احداث پست برق در چند شهرک صنعتی از جمله شهرک صنعتی اردبیل۲ بود که خوشبختانه این درخواست جزو یکی از مصوبات سفر ریاست جمهوری قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اجرای این پروژه تاثیر گذار را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: با احداث این پست، برق مورد نیاز صنایع جدید این شهرک طی چند سال آتی تامین خواهد شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با تملک فاز توسعه ۹۵ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل۲ در ابتدای سال جاری، سرمایه گذاران بزرگ و مناسبی برای حضور در آن اعلام آمادگی نموده اند که به طور حتم با بهره برداری از این طرح های بزرگ، برای خیل عظیمی از جوانان جویای کار، اشتغال پایدار ایجاد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از تامین زمین رایگان برای اجرای این پروژه خبر داد و افزود: جانمایی و محل احداث پست جدید انجام شده است و انتظار می رود شرکت برق منطقه ای آذربایجان عملیات اجرایی این پروژه را آغاز نماید.

وی تامین زیرساختها در شهرکهای صنعتی را جزو یکی از اصلی ترین وظایف و اولویت های این شرکت برشمرد و افزود: توسعه شهرکهای صنعتی و تامین زیرساختها در آن، بستر بسیار مناسبی را برای حضور سرمایه گذاران ایجاد می کند  که باید از فرصت برای افزایش تولید و اشتغال استان استفاده کنیم.