اداره کل امور مالیاتی استان اردبیل با هدف فرهنگ سازی مالیاتی و ارتقای آگاهی مؤدیان درباره قوانین مالیاتی اقدام به تولید و پخش برنامه رادیویی با موضوع مالیات کرده است. به گزارش روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان اردبیل، اداره کل امور مالیاتی استان اردبیل با هدف فرهنگ سازی مالیاتی و ارتقای آگاهی […]

 

اداره کل امور مالیاتی استان اردبیل با هدف فرهنگ سازی مالیاتی و ارتقای آگاهی مؤدیان درباره قوانین مالیاتی اقدام به تولید و پخش برنامه رادیویی با موضوع مالیات کرده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان اردبیل، اداره کل امور مالیاتی استان اردبیل با هدف فرهنگ سازی مالیاتی و ارتقای آگاهی مؤدیان درباره قوانین مالیاتی اقدام به تولید و پخش برنامه رادیویی با موضوع مالیات در برنامه های “گفتگوی ویژه خبری از سیمای مرکز اردبیل” ، “رادیوساعتی از صدای مرکز رادبیل” ،”برنامه زنده تزه گون از سیمای مرکز اردبیل” و برنامه رادیویی مالیات کرده است.

یکی از این برنامه ها، برنامه مالیات از صدای مرکز اردبیل می باشد این برنامه روزهای یکشنبه هر هفته ، ساعت ۱۳ و تکرار آن روزهای سه شنبه در همان ساعت پخش می شود.

در این برنامه موضوعات مختلفی از جمله: مالیات بر خانه های خالی، قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان و… توسط کارشناسان مالیاتی اداره کل امور مالیاتی استان اردبیل مورد بحث قرار می گیردو به سوالاتی که توسط گزارشگر صدا و سیما از همشهریان پرسیده می شود، پاسخ داده می شود.

در این برنامه یک سوال مالیاتی به عنوان مسابقه مطرح می شود که هر هفته دوبرنده به قید قرعه از میان شرکت کنندگان معرفی شده  و جوایزی دریافت می کنند.

این برنامه که با مشارکت اداره کل امور مالیاتی استان اردبیل و صدا و سیمای مرکز استان تهیه می شود  هر هفته تا پایان سال ۱۴۰۰ پخش خواهد شد.