حسین پور سرپرست اداره کل به همراه کارشناسان مربوط در راستای نظارت بر عملکرد شرکت های بازرسی فنی، به صورت میدانی در جریان فعالیت های بازرسین شرکت بازرسی مهندسی ایران، روشاک پایا کنترل و آزمون آسا پارسه برای بازرسی فیزیکی کامیون کشنده های وارداتی موجود در محوطه گمرک اردبیل قرار گرفتند.

تایماز نیوز | به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل، حسین پور  اظهار داشت: شرکت های بازرسی مزبور دارای گواهینامه تائید صلاحیت در زمینه بازرسی فیزیکی کامیون کشنده های وارداتی بر اساس استاندارد ملی ۶۹۲۴ از مرکز ملی تائید صلاحیت ایران هستند.
حسین پور گفت: این بازدیدها در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال “جهش تولید با مشارکت مردم” و در اجرای برنامه های تحولی سازمان ملی استاندارد ایران با هدف نظارت بر اجرای دقیق استاندارد های ملی مربوط، تسهیل، سرعت بخشی، رفع موانع و مشکلات وارد کنندگان و واحد های تولیدی انجام می گیرد.
وی در آخر تاکید کرد: درگاه الکترونیکی مردم دار به نشانی https://1517.inso.gov.ir این امکان را برای شهروندان فراهم کرده تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با الصاق عکس، ویدیو یا صدا در حوزه های مخلتف ارسال نمایند.
همچنین شماره تلفن ۱۵۱۷ آماده دریافت نظرات هم استانی های عزیز می باشد. یادآوری می شود با ارسال کد ۱۰ رقمی مندرج در زیر نشان ملی استاندارد به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷ می توان از اصالت و اعتبار پروانه استاندارد کالا اطمینان حاصل کرد.

✍️ روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل
@estandardardabil