مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل گفت: ۱۴ تیرماه در مدرسه ۱۴ معصوم ناحیه ۲ اردبیل مراسم افتتاح طرح شهید عجمیان را شاهد خواهیم بود.
مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل گفت: ۱۴ تیرماه در مدرسه ۱۴ معصوم ناحیه ۲ اردبیل مراسم افتتاح طرح شهید عجمیان را شاهد خواهیم بود.

تایماز نیوز | به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل؛ بهزاد محمدی‌خلفلو در نشست هماهنگی برگزاری طرح شهید عجمیان در اردبیل، اظهار کرد: با همکاری بسییج سازندگی و حضور گروه‌های جهادی طرح شهید عجمیان از تیرماه سال گذشته انجام شد و ما فعالیت‌های خوبی را در حوزه شاداب‌سازی، زیباسازی و بهسازی واحدهای آموزشی شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: با محوریت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای فرآیند تعمیر و تجهیز نیمکت، صندلی و سایر ملزومات مدارس فراهم شد و سعی کردیم تا شرایط مطلوبی را برای آغاز سال تحصیلی دانش‌آموزان مهیا کنیم.

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل گفت: سال گذشته قرار بود ۳۵۲ مدرسه تحت پوشش این طرح قرار گیرد که از این تعداد در ۷۱ مدرسه طرح اجرا شد تا شاهد بهسازی، زیباسازی، دیوارنگاری، رنگ آمیزی کلاس‌های درس و افزایش شور و نشاط دانش‌آموزان در بدو ورود به مدارس باشیم.

محمدی‌‌خلفلو افزود: امسال نیز قرار است در ۱۵۹ مدرسه استان این طرح اجرا شود که در چهار شهرستان با اولویت طرح در فصل تابستان به انجام می‌رسد

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: طرح شهید عجمیان در مدارس شهرستان‌های اردبیل، پارس‌آباد، مشگین‌شهر و گرمی با اولویت مناطق محروم و کمتر توسعه یافته انجام شده تا با شناسایی مدارس بتوانیم آنها را تحت پوشش این طرح ببریم.

محمدی‌خلفلو اضافه کرد: برنامه‌ریزی‌ها به نحوی انجام شده تا با اولویت‌بندی، نیازسنجی و شناسایی ظرفیت‌های درون و برون سازمانی برای اجرای این طرح در مدارس گام‌های جدی برداشته شده تا اهداف در سریعترین زمان به انجام برسد.

وی از افتتاح این طرح در ۱۴ تیرماه در مدرسه ۱۴ معصوم ناحیه ۲ اردبیل خبر داد و بیان کرد: در این طرح تمام تلاش و برنامه‌ریزی‌ها بر این است تا بتوانیم شرایط مناسبی را برای تحصیل دانش‌آموزان در سال تحصیلی آینده مهیا کنیم.

محمدی‌خلفلو در ادامه سخنان خود یادآور شد: قرار بود برای اجرای این طرح ۲۰ میلیون تومان به ازای هر مدارس منابع اختصاص یابد که این مبلغ به دلایلی تأمین نشد ولی سعی کردیم از منابع دیگر بخشی از خواسته‌ها و مطالبات گروه‌های فعال در این طرح را تأمین کنیم.

وی تصریح کرد: هدف اصلی از اجرای این طرح نشان دادن کار گروهی به دانش‌آموزان و تمرکز بیشتر در تربیت نیروهای در تراز انقلاب است که قطعا در این راستا اهداف مورد نظر نیز تحقق پیدا می کند.

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل گفت: مدارسی که نیاز به ایجاد یا تعمیر سرویس بهداشتی دارند، تا شروع سال تحصیلی دغدغه آنها رفع شده و رفع مشکلات و موانع را به شکل درست و صحیح شاهد خواهیم بود