مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از اجرای پروژه اتصال شهرک‌های صنعتی استان به فیبر نوری با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد ریال خبر داد.

تایماز نیوز | به گزارش روابط عمومی شرکت شهرك‎های صنعتی استان اردبیل، هاشم علایی ضمن بیان این خبر اظهار داشت: در دنیای پرشتاب امروزی، فراهم کردن زیرساخت‌های ارتباطی نقش بسیار مهمی در افزایش بهره‌وری و توسعه بازار و فروش محصولات واحدهای تولیدی دارد و به عنوان یکی از عوامل توسعه اقتصادی هر کشور محسوب می‌شود.
وی از برنامه‌های این شرکت به منظور توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد و تصریح کرد: به منظور تکمیل و توسعه این زیرساخت‌ها، طی قرارداد با شرکت مخابرات، شبکه فیبر نوری در تمامی معابر شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اجرایی می‌شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: هزینه این پروژه مهم زیرساختی با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی تامین خواهد شد و شرکت مخابرات نیز به عنوان مجری طرح، نسبت به اجرای آن اقدام خواهد کرد.
علایی با اشاره به افزایش واحدهای تولیدی در استان و نیاز روزافزون این واحدها به بسترهای ارتباطی، اظهار داشت: اجرای این پروژه از سال ۱۴۰۲ آغاز شده است و در طول مدت ۵ سال اجرایی خواهد شد.
وی تصریح کرد: به طور حتم با اجرای این پروژه، شاهد رونق تولید و تامین نیازهای ارتباطی واحدهای تولیدی خواهیم بود.