فراهم شدن زمینه آزادی ۶۷ نفر از زندانیان جرائم مالی غیر عمد با کمک ستاد مردمی دیه استان بیست و چهارمین جلسه هیات امنای ستاد دیه استان اردبیل با موضوع بررسی پرونده های زندانیان دارای محکومیت های غیر عمد و مالی برگزار شد. به گزارش روابط عمومی دادگستری استان اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو رئیس […]

فراهم شدن زمینه آزادی ۶۷ نفر از زندانیان جرائم مالی غیر عمد با کمک ستاد مردمی دیه استان


بیست و چهارمین جلسه هیات امنای ستاد دیه استان اردبیل با موضوع بررسی پرونده های زندانیان دارای محکومیت های غیر عمد و مالی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دادگستری استان اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری و رئیس هیات امنای ستاد مردمی دیه استان در ابتدای این جلسه با تسلیت ایام فاطمیه و گرامی داشت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با قدردانی از خیرین استان به ارایه آمار عملکرد ستاد دیه مردمی استان پرداخت و گفت: همزمان با ایام فاطمیه، خوشبختانه با کمک خیرین و ستاد دیه استان، امروز زمینه آزادی ۶۷ نفر از زندانیان جرائم مالی و غیرعمد با محکومیت حدود ۲۰میلیارد ریال از زندان های استان فراهم شد.
حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو در ادامه با توجه به لزوم گسترش فرهنگ کمک به همنوع و دستگیری از نیازمندان خاطر نشان کرد: ضرورری است تا دستگاه ها و نهادهای متولی با استفاده از ظرفیت های موجود ازجمله فضای مجازی نسبت به ترویج و گسترش این فرهنگ حسنه در جامعه کمک نمایند.
در انتهای این جلسه، با اهدای لوح سپاس و هدیه معنوی از تعدادی از خیرین حاضر در جلسه تقدیر به عمل آمد .