محمود صفری در جلسه بررسی بودجه ۱۴۰۱ شهرداری اردبیل خبر داد: نگاه یکسان به مناطق ۵ گانه شهرداری در تقسیم بودجه عمرانی/ ۱۶۰ میلیارد تومان از بدهی هاے سنوات گذشته پرداخت شده است جلسه بررسی برنامه و بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری اردبیل با حضور شهردار، معاونین و مدیران سازمان‌ها و مناطق شهرداری اردبیل برگزار شد. […]

محمود صفری در جلسه بررسی بودجه ۱۴۰۱ شهرداری اردبیل خبر داد:
نگاه یکسان به مناطق ۵ گانه شهرداری در تقسیم بودجه عمرانی/ ۱۶۰ میلیارد تومان از بدهی هاے سنوات گذشته پرداخت شده است

جلسه بررسی برنامه و بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری اردبیل با حضور شهردار، معاونین و مدیران سازمان‌ها و مناطق شهرداری اردبیل برگزار شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل، محمود صفری در این جلسه با اذعان به اینکه در عرض ۴ ماه گذشته حدود ۱۶۰ میلیارد تومان از بدهے های سنوات گذشته شهرداری را پرداخت کرده‌ایم، اظهار کرد: در همین مدت کلیه حقوق و مزایای کارکنان مجموعه شهرداری اردبیل نیز به‌موقع و به ارزش ۱۴۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

شهردار اردبیل نگاه یکسان و عادلانه به مناطق ۵ گانه شهرداری در بحث تقسیم بودجه عمرانی را از دیگر ویژگی‌های مهم برنامه و بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری اردبیل عنوان کرد و گفت: تلاش ما در بستن این بودجه تکیه بر واقعیت های حاکم بر اقتصاد جامعه بوده تا بتوانیم بودجه‌ای عملیاتی تر داشته باشیم.

صفرے با بیان اینکه کلیه نیازها و مباحث مالی معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه شهرداری اردبیل در برنامه و بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: رفع نیازهاے اساسی در زمینه تجهیزات لازم و همچنین توجه ویژه به بحث تحقیق و پژوهش و همچنین رفع دغدغه هاے موجود در زمینه فرهنگی و ورزشی، از دیگر شاخص‌های مهم این برنامه و بودجه است.

شهردار اردبیل درنظر گرفتن تاثیرات تورمی در تدوین برنامه و بودجه سال ۱۴۰۱ شهردارے را از دیگر ویژگی های این بودجه برشمرد و تأکید کرد: سمت و سوی برنامه و بودجه سال آینده در جهت ایجاد ارتباط و همگرایی بیشتر فی‌مابین شهرداری و شهروندان است و این بودجه با ویژگی های ذکر شده؛ در روزهای آینده تقدیم شورای محترم اسلامی شهر خواهد شد.