بازدید سر زده از نانوائی‌های اردبیل رامین صادقی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: این سازمان به نانوایانی که نان با کیفیت به مردم ارائه دهند، ضمن تامین آرد مورد نیازشان برای پخت نان، تشویق خواهند شد و و در این میان چنانچه نانوایی تخلف داشته باشد با معرفی به تعزیرات حکومتی، […]

بازدید سر زده از نانوائی‌های اردبیل
رامین صادقی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: این سازمان به نانوایانی که نان با کیفیت به مردم ارائه دهند، ضمن تامین آرد مورد نیازشان برای پخت نان، تشویق خواهند شد و و در این میان چنانچه نانوایی تخلف داشته باشد با معرفی به تعزیرات حکومتی، قطع سهمیه نیز خواهند شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل، رامین صادقی صبح امروز در حاشیه بازدید از نانوائی‌ها اظهار کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به نانوایانی که نان با کیفیت به مردم ارائه دهند، ضمن تامین آرد مورد نیازشان برای پخت نان تشویق خواهند شد و و در این میان چنانچه نانوایی تخلف داشته باشد با معرفی به تعزیرات حکومتی، قطع سهمیه نیز خواهند شد.
وی افزود: در این بازدید که به همراه فرماندار اردبیل، مدیر کل غله و نمایندگان اداره کل تعزیرات و بهداشت بصورت سرزده از نانوایی‌ها انجام گرفت توزیع نان، سهمیه آرد، رعایت بهداشت، کیفیت، قیمت نان، وزن چانه انواع نان و همچنین برخی گزارش‌های ثبت شده در سامانه ارتباطی ۱۲۴ مورد بررسی قرار گرفت.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: بازرسین آرد و نان سازمان به صورت مستمر از واحدهای نانوایی بازدید و مواردی همچون رعایت قیمت‌های مصوب، دقیق بودن وزن چانه، رعایت ساعت پخت، بهداشت فردی و بهداشت محیط را به متصدیان این واحدها یادآوری می‌کنند.
دکتر در ادامه صادقی تصریح کرد: با توجه به اینکه واحدهای نانوایی با تغذیه مردم به صورت مستقیم، ارتباط دارند تاکید شده تا از ورود افراد متفرقه به داخل نانوایی جلوگیری شود.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تشریح کرد: با توجه به اینکه ویروس کرونا قابلیت انتشار بسیار بالایی دارد و حفظ امنیت سلامت مردم شریف استان در اولویت قرار دارد؛ لذا بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با ادارات ذیربط و اتحادیه نانوایان با انجام گشت مشترک ضمن نظارت جدی و مستمر بر نانوایی‌ها، با نانوایانی که موارد یاد شده را رعایت نمی‌کنند برخورد قانونی لازم صوت می‌گیرد.
صادقی یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی اعم از گران‌فروشی، عدم نصب قیمت، کم‌فروشی و … مراتب را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ رسیدگی به شکایات مردمی گزارش نمایند تا در سریع‌ترین زمان ممکن به موضوع رسیدگی شود.
در این بازدید ازنانوایانی که در ارتقا کیفیت پخت نان و خدمات مناسب به مشتریان پبشگام بودند تجلیل بعمل آمد و همچنین نانوایی هایی که تخلف صنفی داشتند باتشکیل پرونده و ارسال به تعزیرات حکومتی، برخورد قانونی انجام شد.