برگزار ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر به گزارش مدیریت روابط عمومی دادگستری کل استان اردبیل، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان در دیدار چهره به چهره با مراجعه کنندگان ضمن استماع مسائل و مشکلات آنان، ارشادات و دستورات […]

برگزار ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر

به گزارش مدیریت روابط عمومی دادگستری کل استان اردبیل، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان در دیدار چهره به چهره با مراجعه کنندگان ضمن استماع مسائل و مشکلات آنان، ارشادات و دستورات قضایی لازم را صادر نمودند.
حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو اظهار داشت: یکی از رویکردهای دستگاه قضایی استان دیدار های رو در رو با مردم است که مسلما این امر در شناخت مشکل و درک بهترمسائل و گرفتاری های مردم بسیار موثر است. لذا برنامه ریزی های انجام گرفته ملاقات مردمی مسولان و مدیران قضایی در سطح استان در طول سال انجام می گیرد و به درخواست ها و مشکلات مردم رسیدگی شده و دستورات لازم صادر می گردد.
در ملاقات مردمی مسئولان قضایی استان به درخواست های مردم در خصوص اعمال ماده ۴۷۷ قانون آئین دادرسی کیفری، بررسی شرایط و نحوه برخورداری در کمیسیون عفو بخشودگی،اعطای تسهیلات به زندانیان از جمله آزادی مشروط، اعطای مرخصی و.. مورد رسیدگی قرار می گیرد.
مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان اردبیل