در چهارمین روز از دهه مبارک فجر؛ احداث هنرستان دخترانه ۱۲ کلاسه نمین آغاز شد با حضور مهندس بدری نماینده مردم اردبیل، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، مهندس لطفی مدیرکل نوسازی مدارس استان و مسئولان شهرستانی احداث هنرستان ۱۲ کلاسه شهرستان نمین آغاز گردید. به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی […]

در چهارمین روز از دهه مبارک فجر؛
احداث هنرستان دخترانه ۱۲ کلاسه نمین آغاز شد
با حضور مهندس بدری نماینده مردم اردبیل، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، مهندس لطفی مدیرکل نوسازی مدارس استان و مسئولان شهرستانی احداث هنرستان ۱۲ کلاسه شهرستان نمین آغاز گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل،  در این مراسم مهندس لطفی مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر ، گفت: بنا به دغدغه چندین ساله اهالی و آموزش و پرورش نمین امروز توفیق حاصل شد با پیگیری های مجدانه مهندس بدری شاهد گلنگ زنی هنرستان دخترانه این منطقه باشیم.
لطفی افزود: برای این پروژه مبلغ ۱۲۵ میلیارد ریال اعتبار به صورت نقدی از اعتبارات ملی در نظر گرفته شده است که ۵۰ درصد آن تخصیص یافته است و با زیر بنای دو هزار متر مربع احداث خواهد شد و برای تکمیل کل پروژه مبلغی بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار لازم است که امیدوارم در طی مراحل احداث مابقی مبلغ نیز تخصیص یابد تا در دو سال آینده شاهد بهره بردای از این پروژه باشیم.
در ادامه مهندس بدری نیز گفت: این هنرستان با امکانات کامل شامل چندین کارگاه و آزمایشگاه ، نمازخانه ، سالن ورزشی و اتاق های اداری احداث خواهد شد که بنده پیگیر خواهم شد، تجهیزات این هنرستان را هم بصورت کامل در اختیار دانش آموزان و هنرجویان قرار بگیرد.
وی افزود: از تلاش های مهندس لطفی و دکتر رخشانی مهر قدردانی میکنم که برای احداث این هنرستان مساعدت کرده و اعتبار لازم را مازاد بر اعتبارات سهمیه استان و شهرستان در اختیار قرار دادند.